» مطالب گذشته » ائتلاف آمریکا در عراق و سوریه کشته شدن ۷۳۵ غیرنظامی در عملیات هوایی را تأیید کرد
مطالب گذشته

ائتلاف آمریکا در عراق و سوریه کشته شدن ۷۳۵ غیرنظامی در عملیات هوایی را تأیید کرد

۸ مهر ۹۶ 0۰4

[ad_1]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف بین‌المللی ضدداعش به رهبری آمریکا ۵۰ مورد تلفات غیرنظامی جدید در حملات هوایی این ائتلاف علیه تروریست‌ها را تأیید کرده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، بخش عملیاتی ضدداعش ارتش آمریکا در گزارش ماهانه خود که امروز جمعه منتشر کرد، کشته شدن دست‌کم ۷۳۵ نفر غیرنظامی در عملیات نیروهای ائتلاف در عراق و سوریه را تأیید کرده است.

بر اساس این گزارش، در این گزارش ماهانه آمده است: «تعداد ۷۳۵ غیرنظامی در عملیات هوایی نیروهای ائتلاف در عراق و سوریه به صورت غیرعمدی کشته شده‌اند».

این گزارش همچنین تأکید کرده است که آمار مربوط به ۳۵۰ غیرنظامی کشته شده دیگر در این منطقه همچنان در حال بررسی است و نتایج مربوط به بررسی‌های انجام شده پایان ماه جاری میلادی منتشر خواهد شد.

بنا بر این گزارش، ائتلاف به رهبری آمریکا در ماه ژوئن ارزیابی خود در خصوص گزارشات مربوط به تلفات غیرنظامی ۱۸۵ نفری در منطقه را بررسی کرده و صرفا اعلام کرده بود که ۱۴ مورد را قابل قبول می‌داند.

گزارش اخیر تأکید دارد که صرفا ۰.۳۳ درصد از حملات هوایی نیروهای ائتلاف منجر به تلفات غیرنظامی شده است.

ائتلاف به رهبری آمریکا در ماه آگوست تأیید کرده بود که ۶۲۴ غیرنظامی در عملیات هوایی این نیروها از زمان شروع عملیات نظامی در سال ۲۰۱۴ میلادی در عراق و سوریه کشته شده‌اند.

این در شرایطی است که صرفا در عملیات هوایی روز دوشنبه ائتلاف به رهبری آمریکا در منطقه حسکه، دست‌کم ۹ غیرنظامی کشته شدند.

انتهای پیام/.


عضویت در کانال تلگرامی بین‌الملل و سیاست خارجی فارس

 

[ad_2]

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید