» مطالب گذشته » چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید باشکوه‌ترین مراسم ۴۰ سال اخیر باشد/ اگر انقلاب اسلامی نبود سوریه، لبنان و لیبی آزاد نمی‌شد
مطالب گذشته

چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید باشکوه‌ترین مراسم ۴۰ سال اخیر باشد/ اگر انقلاب اسلامی نبود سوریه، لبنان و لیبی آزاد نمی‌شد

۱۸ مهر ۹۶ 0۰4

[ad_1]

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، آیت‌الله احمد جنتی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عصر امروز در نشست هماهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در ساختمان مجلس خبرگان برگزار شد، اظهار داشت:

باید توجه کنیم از کجا به کجا رسیدیم و به کجا باید برویم ولی بسیاری از جوانان ما به این نکته توجه ندارند درصورتی‌که خداوند در قرآن کریم، نتیجه کفران نعمت را عذاب شدید دانسته است.

آیت‌الله جنتی افزود: اولین نعمت، نعمت امام است و هرچه در مورد ایشان صحبت می‌کنم کم می‌آورم و مصداق تمام آیات اعم از مؤمنین، مصلحین و عبادالرحمن را در امام می‌بینم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری، بابیان اینکه نعمت امام منشأ نعمات دیگری برای انقلاب اسلامی شده است، گفت: اولین نعمتی که به مسلمانان داده شد، پیغمبر اسلام بودند و اولین نعمت به این کشور هم امام بود؛ نتیجه نعمت امام عزت بی‌نظیر در دنیا بود و ۴۰ سال است که خدا این قدرت را با تمام دشمنی‌های موجود، با پشتوانه مردم حفظ کرده است.

وی ادامه داد: مردمی بودن و پشتوانه امام باعث شد دشمن نتواند کاری کند و هرکاری هم کرده‌اند با شکست مواجه شده و انقلاب ما در چهاردیواری ایران محاصره نشد و باعث شد اسرائیلی که نیل تا فرات هدفش بود، در حال حاضر باید کلاهش را نگه دارد که باد نبرد.

آیت‌الله جنتی تأکید کرد:‌ اگر انقلاب اسلامی نبود، لبنان و سوریه و مصر و لیبی آزاد نشده بود، این عزت را باید حفظ کنیم و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید باشکوه‌ترین مراسم این چهل سال باشد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری، ادامه داد: ۲۲ بهمن و ۹ دی معجزه می‌کند و چهلمین سالگرد باید ده‌ها برابر آن مراسم‌ها بازتاب داشته باشد و تمام ارگان‌ها باید به نسل موجود بفهمانند که چه کسی هستیم.

وی افزود: عده‌ای در داخل و خارج دنبال راه‌اندازی دوباره نظام سکولار هستند و از امثال شهید حججی که کل کشور را تحت تأثیر قرارداد، عصبانی هستند؛ استقبال گسترده مردم از شهید حججی از باشکوه‌ترین تشییع‌های بعد انقلاب بود و دشمن از توپ و تانک ما به‌اندازه انقلابی‌گری نمی‌ترسد.

آیت‌الله جنتی افزود: این پیروزی‌ها جای تبیین دارد و صداوسیما و تمام کسانی که تریبون و قلم دارند در این زمینه دارای مسولیت هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: چهلمین سالگرد باید مشتی بر دهان دشمن باشد کما اینکه دشمن نیز به فکر براندازی انقلاب است و آمریکا صراحتاً می‌گوید باید دولتی غیرانقلابی روی کار بیاوریم.

وی با اشاره به لزوم تفکر انقلابی در کشور گفت: انقلابی فکر کردن مثل هوایی است که همه تنفس می‌کنند و همه باید برای حفظ آن کار کنند؛ باید به مردم بفهمانیم که گذشته و حال یادتان نرود؛ تا انقلاب و اسلام هست امام زنده است، باید پیام ها و بیانات امام نشر شود؛ چون طبع جوان ایرانی انقلابی است ولی امام را نمی‌شناسند و جنگ تحمیلی را هم ندیده‌اند.

آیت‌الله جنتی گفت: تمام نهادها باید مسولیت پذیر باشند و اتاق فکرهایی در هر نهادی تشکیل شود و فکر و برنامه‌ریزی کنند و مسئولانه با این قضیه برخورد شود چراکه مسئله ذلت و عزت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: بدون بودجه نمی‌شود کار کرد و اگر از دولت بخواهیم مرتب می گویند نداریم، کما اینکه واقعا هم وضعش خوب نیست و باید هزینه‌های جاری را بپردازند ولی اهمیت این مسئله بالاتر از هزینه‌های جاری است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه برگزاری سالگرد انقلاب باید در لایحه بودجه بیاید و مجلس هم کمک کند، تصریح کرد: اگر دولت این را در بودجه بیاورد مجلس حتما تصویب خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

[ad_2]

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید