» مطالب گذشته » شهید حججی سالار شهیدان مدافع حرم است/ شهدای مدافع حرم هم‌مرتبه با شهدای صدر اسلام هستند
مطالب گذشته

شهید حججی سالار شهیدان مدافع حرم است/ شهدای مدافع حرم هم‌مرتبه با شهدای صدر اسلام هستند

۲۶ مهر ۹۶ 0۰4

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم امشب در یادواره شهدای مدافع حرم با حضور خانواده شهید حججی اظهار داشت: امشب جمع شده‌ایم تا وفاداری با کاروان شهدا را اثبات کنیم و به رئیس جمهور آمریکا بگوییم که ما همیشه پیرو شهدا بوده و خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: شهید حججی‌ها با خدا معامله کردند و در دل همه ملت ایران محبوب شدند.

وی با بیان اینکه امشب تبریزی‌ها دور هم جمع شده‌اند تا بگویند همه ما سپاهی هستیم و همراه و همدل سپاه خواهیم بود،گفت: حرکت احمقانه ترامپ نه تنها نتوانست سپاه را از محبوبیت اندازد بلکه محبوبیتش را چندین برابر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اذعان داشت: شهید حججی سالار شهیدان مدافع حرم است و این جمع نیز حرف‌های زیادی به دشمنان ایران اسلامی دارند.

وی شهدای مدافع حرم را هم‌مرتبه با دیگر شهدای صدر اسلام  دانست و خاطرنشان کرد: شهادت، موهبت و سعادتی الهی است که نصیب هر کس نخواهد شد و کسی لیاقت آن را خواهد داشت که از  تعلقات دنیوی دل کنده و به دنیا و ظواهر آن پشت کند.

نماینده ولی فقیه در استان اذعان داشت: شهدای ما با الهام‌بخشی از دیگر شهدا خصوصاً شهدای صدر اسلام و کربلا توانستند در این راه معنوی گام برداشته و با اخلاص و همت بلندشان به بالاترین درجه دست یابند.

انتهای پیام/ج/

[ad_2]

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید