» مطالب گذشته » تماشاگر در نمایش «دوازده خشمگین» لحظه به لحظه با بازیگر جلو‌ می‌رفت
مطالب گذشته

تماشاگر در نمایش «دوازده خشمگین» لحظه به لحظه با بازیگر جلو‌ می‌رفت

۵ آبان ۹۶ 0۰6

[ad_1]

علی یعقوب‌زاده منتقد،مدرس،نویسنده،کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما درباره نمایش «دوازده خشمگین» به خبرنگار سینما و تئاتر خبرگزاری فارس، گفت: متن این نمایش، ضرب آهنگه خوب و تعلیق‌های جذابی دارد و چیزی‌ که برای من جالب بود کارگردان، به خوبی این تعلیق‌ها و این ضرب آهنگ‌ها را شناخته بود.

وی اظهار داشت: یک‌ویژگی که در بازی بچه‌ها دیدم و به گروه تبریک‌ می‌گوم این است که یک ناتورالیزم خاصی در بازی‌ها بود که خیلی بلوف شده نبود خیلی اضافه نداشت و فضایی که در آن نمایش بود در واقع تلاش کرده بودند که یک رویداد خیلی منطقی را رقم بزنند و این‌حس کارگردان خیلی خوب از بچه‌ها بازی‌گرفته بود.

این منتقد تئاتر عنوان کرد: نکته مثبتی که در طراحی صحنه نمایش «دوازده خشمگین» می‌توان اشاره کرد، وجود فرد طناب‌دار در این صحنه بود یکی‌دوجا سایه این طناب‌دار در بازی بازیگرا یک تصاویر خوبی را ایجاد می‌کرد که اگر اندکی دقت شود می‌شود تابلوهای جذاب‌تری گرفت. حرکت‌ها و بازی‌ها خیلی خوب بود چیزی که برای من‌خیلی جالب بود تماشاگر، لحظه به لحظه با بازیگر جلو‌ می‌رفت و این خیلی خوب بود من حتی صدای نفس تماشاگر را هم حس می‌کردم و از این‌بابت می‌توانم به‌گروه تبریک بگویم.

وی ابراز داشت: امیدوارم گروه نمایش «دوازده خشمگین» این باهم بودن‌ را ادامه دهند چرا که این‌ تجربه‌ها می‌تواند به اجراهای خیلی موفق‌تر و حذاب‌‌تر و تلاش مستمر تبدیل شده و نتیجه‌بخش باشد. برای افراد گروه، همجنین برای کارگردان نمایش «دوازده خشمگین» آرزوی موفقیت دارم.

یعقوب‌زاده گفت: اتفاقاً زکاوتی در نمایش «دوازده خشمگین» می‌بینم؛ دقیقاً کسایی که در قالب نقش زن، بازی می‌کنند اندکی از نظر لطافت، شکاکیت و دقت نظر را دارند؛ وقتی می‌بینم یک‌زن شروع به اعتراض می‌کند معمولا خانم‌ها جزئی‌‌نگر هستند اقایون کلی نگر حالا قانون صد در صد این‌نیست ولی همین نکته باعث‌ می‌شود ما حق بدهیم که یک زن اولین سؤال را مطرح کند به طور مثال، آن خانمی که عینک داشت خیلی خوب از این فضا استفاده کرد یا آن خانمی که می‌گفت من خودم‌ بچه جنوب شهر هستم، جنس دیالوگ‌ها را به سویی که زن‌بودن بود، برده بود. 

انتهای پیام/

[ad_2]

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید