» مطالب گذشته » طرح مدیرعامل پرسپولیس برای جلوگیری از حذف نمایندگان ایران از لیگ قهرمانان آسیا
مطالب گذشته

طرح مدیرعامل پرسپولیس برای جلوگیری از حذف نمایندگان ایران از لیگ قهرمانان آسیا

۶ آبان ۹۶ 0۰5

[ad_1]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، از ساعت ۱۸ امروز در محل سازمان لیگ کشورمان با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و مسئولان سازمان لیگ جلسه‌ای در خصوص آخرین وضعیت تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و چالش‌های پیش‌روی این باشگاه‌ها که به دلیل مشکلات مالی در خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستند، برگزار شد.

در این جلسه علی‌اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و مدیران باشگاه‌های استقلال، تراکتورسازی و نفت تهران هم حضور داشتند.

باشگاه‌های ایرانی برای کسب مجوز حرفه‌ای جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا تا روز دوشنبه فرصت دارند و این در حالی است که این باشگاه‌ها باید مبلغی چند میلیاردی را بابت بدهی‌های باشگاه‌های خود تسویه کنند و در صورتی که این اتفاق رخ ندهد آنها از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته خواهند شد. 

این در حالی است که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای تأمین پول این بدهی‌ها طرحی را به سازمان لیگ اعلام کرده مبنی براینکه از محل درآمدهای این باشگاه‌ها مبالغی که در اختیار سازمان لیگ است برای پرداخت این هزینه‌ها استفاده شود.

مذاکرات طرفین برای رسیدن به راه‌حلی جهت جلوگیری از حذف این تیم‌ها از لیگ قهرمانان آسیا هنوز ادامه دارد و باید دید تا روز دوشنبه این مسئله گریبان‌ کدام باشگاه یا باشگاه‌ها را خواهد گرفت.

انتهای پیام/

[ad_2]

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید