» مطالب گذشته » نظر منفی فراکسیون امید به غلامی/ هر ۲ وزیر پیشنهادی رأی می‌آورند
مطالب گذشته

نظر منفی فراکسیون امید به غلامی/ هر ۲ وزیر پیشنهادی رأی می‌آورند

۷ آبان ۹۶ 0۰10

[ad_1]

محمدعلی پورمختار امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در همدان با اشاره به معرفی غلامی و اردکانیان به عنوان وزرای پیشنهادی نیرو و علوم اظهار کرد: مجمع نمایندگان نسبت به غلامی نظر مثبتی دارد و با جلساتی که با حضور وی برگزار شد، می‌توان گفت شرایط مناسبی در مجلس دارد.

وی افزود: بعضی از نمایندگان و فراکسیون امید نظر منفی روی غلامی دارند اما با برگزاری جلسات مکرر در مجلس نظر برخی از نمایندگان مثبت شده است.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس با اشاره به اینکه امیدواریم وزیر پیشنهادی علوم رأی مناسب و خوبی را کسب کند، بیان کرد: در خصوص گزینه وزارت اردکانیان تاکنون مجمع نمایندگان استان همدان نظری نداشته‌ایم اما با اردکانیان نیز جلساتی برگزار شده و او نیز دیدگاه‌های خود را بیان کرده است.

وی ادامه داد: به طور کلی احساس می‌کنم هر دو گزینه معرفی شده رئیس جمهور بتوانند رأی اعتماد را از مجلس بگیرند.

پورمختار با اشاره به موضوع کم‌آبی در استان همدان و به طور کلی در کشور عنوان کرد: کم‌آبی مشکل کل کشور است و همدان در مقایسه با استان‌های مرکزی در این زمینه وضعیت مناسب‌تری را دارد.

وی تأکید کرد: امروز ما مشکل کمبود آب نداریم بلکه مشکل عدم مدیریت و درست مصرف نکردن آب است که عدم هماهنگی بین دستگاه‌های تأمین و مصرف آب نیز در این زمینه اثربخش است.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: در جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی این موضوع را با  اردکانیان مطرح کردم و وی دیدگاه‌های کلی را با توجه به تخصص خود مطرح کرد.

وی بیان کرد: مشکل آب دغدغه مشترک چند وزارتخانه نیرو، صنعت و معدن و جهاد کشاورزی است که باید همگی فعال شده و از تجهیزات و امکانات نوین که در جهان وجود دارد، استفاده کنند تا مشکل کم‌آبی روزبه‌روز حل شود.

پورمختار در پایان خاطرنشان کرد: اردکانیان در خصوص مسائل مرتبط با کم‌آبی تخصص دارد و برنامه‌هایی هم مطرح کرد که امیدواریم آن‌ها را به مرحله عملیاتی برساند.

انتهای پیام/ی

[ad_2]

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید