» مطالب گذشته » نقش پدافند غیرعامل شناخت تهدیدات و آسیب‌پذیری دستگاه‌های اجرایی است
مطالب گذشته

نقش پدافند غیرعامل شناخت تهدیدات و آسیب‌پذیری دستگاه‌های اجرایی است

۸ آبان ۹۶ 0۰3

[ad_1]

به گزارش حوزه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس،سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل در همایش ملی سازمان پدافند غیرعامل در سالن همایش‌های صدا و سیما گفت: امیدواریم بتوانیم  اهداف عالیه مقام معظم رهبری را در حوزه مصون سازی و پدافند غیر عامل به اجرا درآوریم.

وی با اشاره به ضرورت وجود پدافند غیرعامل در کشور بیان کرد:مقام معظم رهبری درهشتم آبان سال ۱۳۸۲ فرمانی مبنی برتشکیل کمیته پدافند غیرعامل  صادر کردند که بعد از مدتی به سازمان پدافند غیرعامل تغییر نام پیدا کرد.

رییس سازمان پدافندغیرعامل کشور با اشاره به چهارده سال فعالیت این سازمان تشریح کرد: ما در این مدت دستاوردهای بسیاری در زمینه پدافند غیرعامل به دست آورده ایم. نقش ما  شناخت تهدیدات و آسیب پذیری های دستگاه های اجرایی است که بتوانیم برای برطرف شدن این آسیب ها برنامه و آموزش و رزمایش داشته باشیم و عمده وظایف اجرایی بر عهده سایر نهادها اجرایی گذاشته شده است. 

وی ادامه داد: امیدواریم با تدبیر مقام معظم رهبری و همکاری دولت در وزارتخانه ها و استانداری ها، اهداف رهبر انقلاب را به نتیجه برسانیم . دستیابی به این خواسته ممکن است زمان ببرد اما ما باید همچنان تلاش کنیم و برنامه های مدون برای کاهش آسیب پذیری داشته باشیم.

انتهای پیام/

[ad_2]

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید