» مطالب گذشته » سرلشکر باقری درگذشت پدر فرمانده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت
مطالب گذشته

سرلشکر باقری درگذشت پدر فرمانده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت

۹ آبان ۹۶ 0۰11

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت ابوالشهید حاج حسن سلیمانی، والد گرانقدر سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت.

متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی 

فرمانده دلاور و انقلابی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انا لله و انا الیه راجعون

دریافت خبر درگذشت ابوالشهید حاج حسن سلیمانی، والد گرانقدر، مؤمن، انقلابی و ولایی جنابعالی موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

بی شک همت و تلاش عالی آن مرحوم در تربیت فرزندی برومند، رشید، مخلص و برخوردار از معنویت، ایمان و عمل انقلابی که به تأسی از سیره‌‌ی پیامبر اعظم (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و مجاهدان فی سبیل الله، هم اکنون سرمایه‌‌ی عظیم انقلاب اسلامی و مایه مباهات ملت ایران نزد امت اسلامی و حمایت و همراهی رزمندگان جبهه مقاومت ضدصهیونیستم و تروریسم تکفیری به شمار می رود، ذخیره ای ارزشمند و باقی الصالحاتی است که ضامن درخشش و سربلندی آن عزیز به عرش پیوسته، در روز عقبی و دیوان الهی خواهد بود. 

این مصیبت بزرگ را به جنابعالی، بیت معظم سلیمانی و آحاد مردم شریف استان شهیدپرور و ولایت مدار کرمان تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن مرحوم رحمت واسعه ی الهی و علو درجات اخروی و برای آن برادر عزیز و سایر داغدیدگان معزز، صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم. 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
سرلشکر پاسدار محمد باقری

انتهای پیام/

[ad_2]

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید