» مطالب گذشته » دیوانگی مذاکره با آمریکا از سال ۵۸ برای مردم واضح و مشخص بود
مطالب گذشته

دیوانگی مذاکره با آمریکا از سال ۵۸ برای مردم واضح و مشخص بود

۱۱ آبان ۹۶ 0۰5

[ad_1]

مجتبی شاکری عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: ۱۳ آبان که روز ملی مبارزه با استکبار نام گرفته محصول دقت نظر حضرت امام(ره)، مردم و دانشجویان در تشخیص جوهره وجودی آمریکا بود.

وی بابیان اینکه جوهره وجودی آمریکا استکباری است، گفت: امام تسخیر لانه جاسوسی را انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب اول عنوان فرمودند یعنی شناختم اهیت آمریکا تا این حد از منظر حضرت امام(ره) بزرگ و بااهمیت بود.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به بدعهدی آمریکا در برجام و نقض آن افزود: آمریکا تاکنون ۲۸ بار برجام را نقض کرده است، اما با سازوکار حقوقی که در برجام در نظر گرفته شده است که ما قادر به احقاق حق خود نخواهیم بود، بنابراین از دل برجام محکومیت آمریکا بیرون نخواهد آمد.

شاکری ضمن انتقاد از حرکت منفعلانه دولت ایران در نقض‌های پی در پی برجام گفت: تا کی باید این نقض‌ها ادامه پیدا کند، آیا بهتر نیست مسئولان اعتراف کنند که ما با برجام هیچ دادخواستی علیه آمریکا نمی‌توانیم به ثبت برسانیم.

وی با تأکید بر اینکه مردم در ۱۳ آبان ماه بی‌اعتمادی خود به آمریکا را فریاد می‌زنند، گفت: مردم در سال ۵۸ فهمیدند که دیوانه‌ای چون آمریکا وجود دارد و مسئولان ما سال ۹۶ تازه دریافتند که با دیوانه نمی‌توان مذاکره کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید