» مطالب گذشته » ۱۰۰ سال هم بگذرد تغییری در سلطه‌ستیزی ملت ایران ایجاد نمی‌شود
مطالب گذشته

۱۰۰ سال هم بگذرد تغییری در سلطه‌ستیزی ملت ایران ایجاد نمی‌شود

۱۲ آبان ۹۶ 0۰5

[ad_1]

فردین فرمند نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اهمیت راهپیمایی فردا شنبه ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی به‌ویژه با توجه به عهدشکنی‌های اخیر دولت آمریکا در زمینه برجام، گفت: مردم ایران باید فردا نشان دهند که نسبت به مواضع خصمانه دولت آمریکا آگاهی کامل دارند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به محض اینکه تصور کند ما از توطئه‌های او غافل هستیم ضربه خود را خواهد زد، اظهار داشت: آگاهی مردم از عداوت‌های دشمن بهترین بازدارندگی را در برابر نقشه‌های او برای ما رقم خواهد زد.

فرمند با تأکید بر اینکه حتی اگر ۱۰۰ سال از روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بگذرد، باز هم تغییری در موضع انقلابی مردم نسبت به آمریکا ایجاد نخواهد شد، گفت: ایران دیگر هیچ گاه زیر سلطه آمریکا نخواهد رفت.

وی توجه به اقتصاد مقاومتی و تولید داخل را بهترین راه عمل به شعارهای انقلاب اسلامی خواند و اظهار داشت: اگر اتکا به توان تولید خود را در داخل بالا ببریم در برابر هر تحریم و خصومت خارجی مصون خواهیم بود.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت از هر فرصتی جهت ضربه زدن به ملت ایران استفاده می‌کند، گفت: باید به گونه‌ای جوانان را با اصولی چون توجه به استفاده از تولیدات داخلی آشنا کنیم تا دیگر تحریم برای نسل‌های بعدی ما معنا نداشته باشد.

انتهای پیام/

[ad_2]

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید