» مطالب گذشته » بهبود وضعیت خدمات در مرزها نسبت به سال‌های گذشته/ وجود اشکال جزئی با حجم میلیونی زائر طبیعی است
مطالب گذشته

بهبود وضعیت خدمات در مرزها نسبت به سال‌های گذشته/ وجود اشکال جزئی با حجم میلیونی زائر طبیعی است

۱۳ آبان ۹۶ 0۰8

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از چذابه، حجت‌الاسلام سید محمد علوی عصر امروز در حاشیه بازدید از مواکب مرز چذابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از یک طرف حرکت سر از پانشناخته و شیفته زائران اباعبدالله (ع) که با یک عشق وصف‌ناشدنی به سمت زیارت حرم محبوب خود امام حسین (ع) حرکت می‌کنند، یک شرایط خاصی را اینجا رقم زده که واقعاً دل‌ها را به سمت و سوی حرم امام حسین (ع) سوق می‌دهد و به پرواز درمی‌آورد.

وی با ابراز خرسندی از وضعیت مرزهای خوزستان تصریح کرد: در سال‌های اخیر که به مرزهای خوزستان آمده‌ام، هر سال شاهد بهبود در زمینه خدمت‌رسانی و انجام امور اداری، خروجی و ورودی، ویزا و … هستیم.

وزیر اطلاعات عنوان کرد: صبح از مرز شلمچه بازدید و اکنون که در مرز چذابه حضور دارم، خوشبختانه وضعیت را نسبت به سال گذشته بهتر دیدم.

علوی بیان کرد: سرعت، دقت عمل، حل مشکلات و گرفتاری‌ها چه در بخش اداری و خدماتی یا حمل و نقل کاملاً محسوس است و وضعیت بهتری را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: این وضعیت هر انسانی را خوشحال می‌کند که مسؤولان و همچنین آحاد مردم با یک عشق و علاقه در راستای تردد مردم به زیارت امام حسین (ع) تلاش، همت و مجاهدت خوبی دارند.

وزیر اطلاعات از تمامی مردم سراسر کشور قدردانی کرد و افزود: زمانی که از موکب‌ها بازدید داشتم، آنها متعلق به یک شهر یا منطقه نبودند، بلکه از سراسر کشور و نقاط دوردست فارس، کرمان، یزد و … موکب برپا و به زائران حسینی خدمات ارائه می‌دهند.

علوی تأکید کرد: از مسئولان دلسوزی که با عشق و علاقه‌ای خاص خدمت می‌کنند نیز قدردانی می‌کنیم؛ آنها یک سال خدمت می‌کنند و زمانی که ثمره خدمت یک ساله آنها در حرکت آرام و راحت زائران حسینی به سمت کربلا و معشوق دل‌ها اباعبدالله (ع) نمود پیدا می‌کند، لذت می‌برند و احساس می‌کنند که تمام خستگی آنها با آسایش زائران از بدنشان بیرون می‌شود.

وی ضمن قدردانی از  مدیران مسؤول که با عشق و علاقه خدمت می‌کنند و نمود کار آنها در تردد زائران مشهود است، یادآور شد: امسال خیلی کمتر گروه‌های سرگردانی که در زمینه ویزا یا سایر بخش‌ها دچار مشکل باشند را شاهد بودیم.

وزیر اطلاعات یادآور شد: طبیعی است در حجم بزرگ کاری و حرکتی با این عظمت که شکل گرفته و طی هشت روز بالای یک میلیون نفر از دو درگاه مرزی خوزستان یعنی شلمچه و چذابه و مجموعاً بیش از دو میلیون نفر از سه مرز کشور خارج می‌شوند، اشکالات جزئی باشد، اما نسبت به سال‌های گذشته بسیار کمتر است.

علوی در پایان عنوان کرد: هر سال که توفیق حضور دارم شاهد کاهش مشکلات و افزایش خدمات در نتیجه تلاش مسؤولان و حضور مردم بوده‌ام.

انتهای پیام/ذ

[ad_2]

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید