» مطالب گذشته » حرکت عظیم اربعین زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است/ بزرگترین حسن مراسم اربعین مردم‌محور بودن آن است
مطالب گذشته

حرکت عظیم اربعین زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است/ بزرگترین حسن مراسم اربعین مردم‌محور بودن آن است

۱۳ آبان ۹۶ 0۰8

[ad_1]

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از نجف اشرف، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر امشب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از آیات الهی ظهور جریان اربعین است، اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی زمینه توجه مردم دنیا به اسلام ناب محمدی(ص) فراهم شده است.

وی افزود: هجمه‌ای که جریان استکبار تحت عنوان اسلام‌ستیزی و شیعه‌ستیزی به راه انداخت تا اسلام را بدنام کند، این حضور چند میلیونی مردم توطئه‌ها را خنثی کرد و باید توجه داشت که این مردم بخشی از دوستداران واقعی اسلام و ائمه اطهار (ع) هستند که فرصت حضور در پیاده‌روی اربعین برای آنها فراهم شده است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه چندین برابر این مردم هرچند در پیاده‌روی اربعین حضور ندارند اما دلهایشان با امام حسین (ع) است، تشریح کرد: پیاده‌روی اربعین فرصتی است تا مسلمانان دور هم جمع شوند.

پژمانفر با تأکید بر اینکه باید بتوانیم از ظرفیت کنار هم قرار گرفتن تمامی مسلمانان و اهل تشیع استفاده کنیم، بیان کرد: باید فاصله‌ ایجاد شده بین مسلمانان را از بین ببریم و نشان دهیم که زبان‌ها، قومیت‌ها و مرزها نمی‌توانند مانعی در برابر همدلی و فضای صمیمی بین مسلمانان باشند.

وی با بیان اینکه این اجتماع مسلمانان زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) خواهد بود، گفت: همه باید در راستای تقویت حرکت عظیم اربعین تلاش کنیم.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس از چند روز گذشته در جریان مسائل مربوط به پیاده‌روی اربعین و موکب‌های برپا شده قرار گرفته‌اند، عنوان کرد: بحث‌هایی با دست‌اندرکاران در خصوص نحوه ارائه خدمات بهتر به زائرین داشتیم که در این راستا از برخی توضیحات ارائه شده رضایت‌مندی کاملی داشتیم.

پژمانفر با بیان اینکه خواستار تهیه گزارش در خصوص مسائل مختلف بودیم، اظهار کرد: ما نمایندگان مجلس نیز تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا کمک کنیم این حرکت مردم محور به نحو احسن بروز و ظهور پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین حسن مراسم عظیم اربعین مردم محور بودن آن است، گفت: این حرکت باید بر اساس روحیات عاشقانه مردم پیش برود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعدادی از نمایندگان مجلس قرار است بازدید از مرزها داشته باشند، توضیح داد: تقسیم کاری بین نمایندگان و به خصوص نمایندگان کمیسیون فرهنگی در این خصوص انجام شده است.

انتهای پیام/ذ

[ad_2]

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید