» فرهنگی، هنری » سینما و تئاتر » ماجرای دیدار امام با یکی از کادر مجاهدین خلق به روایت عسگر‌اولادی
سینما و تئاتر

ماجرای دیدار امام با یکی از کادر مجاهدین خلق به روایت عسگر‌اولادی

۱۴ آبان ۹۶ 0۰6

[ad_1]

خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرکز انقلاب اسلامی حبیب‌الله عسگراولادی در کتاب خاطرات خود که توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است درباره ملاقات یکی از اعضای سازمان مجاهدین خلق (منافقین) با امام خمینی در نجف و نحوه برخورد امام با وی می‌گوید: در آن شرایط که در زندان مشهد بودیم، یکی از رهبران سازمان مجاهدین خلق همراه یکی از اسلام‌شناسان مورد اعتماد حضرت امام، در نجف خدمت امام می‌رسد.

آن اسلام‌شناس مورد اعتماد حضرت امام، خدمت امام عرض می‌کند که او یکی از کادر مجاهدین خلق است و آمده خدمت شما مطلبی دارد. این شخص به امام می‌گوید که در ایران همه ما را تأیید کردند؛ مراجع تقلید ما را تأیید کرده‌اند؛ آقای شریعتمداری ما را تأیید کرده است و تعدادی از علما را نام می‌برد که آن‌ها ما را تأیید کرده‌اند و اگر شما هم ما را تأیید کنید، کار تمام است.

امام در جواب این شخص فرمودند: شما باید از من خیلی متشکر باشید که شما را نمی‌کوبم، شما را باید کوبید. من برای این شما را نمی‌کوبم که تعداد زیادی از جوانان ما فریب شما را خورده‌اند؛ ما باید کاری کنیم که این فریب‌خورده‌ها نجات پیدا کنند. امام در نجف اشرف با اینها برخورد جدی نکردند تا شاید عده‌ای از افراد فریب خورده به خود بیایند و البته عده‌ای به هوش آمدند. خیلی از نیروهای مخلص صدر انقلاب از کسانی بودند که در دوره‌ای فریب اینها را خورند و امام مجال دادند که اینها به آغوش اسلام و ایران اسلامی و امت بازگردند.

انتهای پیام/ 

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید