» اجتماعی » مسئول سامانه سیار درمانی رضوی خبر داد؛ بیمارستان رضوی علمدار خدمات درمانی در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی
اجتماعی - استان ها - مذهبی و دینی

مسئول سامانه سیار درمانی رضوی خبر داد؛ بیمارستان رضوی علمدار خدمات درمانی در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی

۱ آبان ۹۷ 0۰50


 
به گزارش خبرنگار فرزندان آسمانی، احسان اکبری مسئول سامانه سیار درمانی رضوی در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی در حاشیه مراسم بدرقه کاروان درمانگران این سامانه در سالن شهید رزان النجار گفت: امسال برای دومین سال پیاپی سامانه سیار درمانی رضوی از یکم تا نهم آبان‌ماه جاری در عمود ۶۰۳ این مسیر برپا خواهد شد.
وی افزود: این سامانه ۶۰ تخت‌خوابی در دو حوزه تخصصی و فوق تخصصی با دارا بودن دو اتاق عمل مجهز و نیز بخش‌های مختلف پزشکی از جمله سی‌تی‌اسکن، رادیولوژی، آزمایشگاه، اورژانس، یونیت دندانپزشکی، سونوگرافی و… در قالب ۱۴ اتوبوس سازماندهی شده‌ و طی دو روز گذشته از بیمارستان رضوی به سمت کربلای معلی رهسپار شده است.
اکبری اظهار کرد: سامانه‌های متعددی برای ارائه خدمات سرپایی معدود در این مسیر وجود دارد، اما سامانه سیار درمانی رضوی به ‌نوعی پزشکان متخصص را گرد هم آورده تا در صورت بروز مسائل و مشکلات خاص بتواند بهترین خدمات را به این زائران گرانقدر ارائه کند.
این پزشک فوق تخصص گوارش بیان کرد: سال گذشته ۳۰ هزار زائر پیاده اربعین حسینی از خدمات این سامانه سیار بهره‌مند شده و حدود ۱۰ جراحی تخصصی و فوق تخصصی توسط پزشکان متخصص این سامانه با موفقیت انجام شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید