» فرهنگی، هنری » سینما و تئاتر » ارمشی: پیکان را به خوبی آنالیز کرده بودیم/ گنبدی‌ها با والیبال زندگی می‌کنند
سینما و تئاتر

ارمشی: پیکان را به خوبی آنالیز کرده بودیم/ گنبدی‌ها با والیبال زندگی می‌کنند

۲۳ آبان ۹۷ 0۰10

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس، احد ارمشی، پس از کسب پیروزی ۳ بر ۲ مقابل تیم پیکان در هفته هفتم لیگ برتر والیبال گفت:  از عملکرد بازیکنانم در این مسابقه تشکر می‌کنم و باید بگویم که به آن‌ها افتخار می‌کنم. زیرا تا امتیاز پایانی تلاش کردند و تمام توان خود را به کار گرفتند.

وی در ادامه گفت: تماشاگران گنبدی در این مسابقه هم مانند دیدارهای قبلی برای ما سنگ تمام گذاشتند و تشویق‌هایشان به ما انگیزه داد تا برای پیروزی بجنگیم. 

ارمشی در ادامه خاطر نشان کرد: پیش از اینکه مقابل پیکان به میدان برویم می‌دانستیم که کار بسیار سختی داریم و به راحتی نمی توانیم مقابل این تیم امتیاز بگیریم. تیم حریف را آنالیز کرده بودیم و بازیکنان هم نکات لازم را در زمین پیاده کردند و در نهایت توانستند با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند. 

سرمربی تیم شهرداری گنبد در خصوص نحوه قضاوت داوران این دیدار گفت: به نظر من قضاوت خوب بود البته که در برخی صحنه ها اشتباهاتی نیز رخ داد اما آنچه مهم است این است که بودن ویدئو چک خیلی کمک کرد که اشتباهات داوری کاهش پیدا کند. 

ارمشی درباره علاقه مندی مردم گنبد به والیبال گفت: گنبدی ها با والیبال زندگی می‌کنند و همواره حامی تیم شهرشان هستند و این علاوه بر اینکه مسئولیت ما را بیشتر می‌کند ، سبب می‌شود هر چه در توان داریم نیز ارائه دهیم و برای ادامه مسیر انگیزه پیدا کنیم. 
انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید