» اجتماعی » آیا برای یک تغییر انقلابی آماده هستید؟ + فیلم
اجتماعی

آیا برای یک تغییر انقلابی آماده هستید؟ + فیلم

۱۹ خرداد ۹۸ 0۰6

[ad_1]

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، اهمیت این دوره در ارائه‌ اسلام‌ناب محمدی صلی‌الله علیه و آله به صورت یکپارچه و منسجم است، با این نگاه، یک تصویر هوایی و جامع با دریافت اهمیت همه ارکان و عناصر اسلام با قرائت امامین انقلاب اسلامی در قالب یک بسته‌ی جامع معرفتی و نظام‌واره‌ی آموزشی ارائه خواهد شد. از این رو توصیه می‌شود افرادی که در تیرماه فرصت دارند، ثبت‌نام و شرکت در این دوره را از دست ندهند.

همچنین به‌ منظور طراحی و اجرای دوره‌ی اسلام ناب، بیش از ۱۵۰ نفر از اساتید حوزوی و دانشگاهی و بیش از ۳۰ نفر کادر عملیاتی طلبه و دانشجو در بخش‌های مختلف محتوایی و عملیاتی نقش‌آفرینی می‌کنند. مخاطب اصلی دوره تشکیلاتی و معرفتی اسلام ناب، تشکل‌های دانشجویی و طلاب جوان سراسر کشور هستند که اهمیت این مخاطب در پیام تشکیل بسیج دانش‌جو و طلبه‌ی حضرت روح‌الله (ره) هم مشخص و مبرهن است.

این دوره علاوه بر دوره دانشجویی برادران، دوره دانشجویی خواهران و دوره طلبگی برادران، شامل دوره بین‌الملل برادران نیز است.

چهارمین دوره اسلام ناب در سال ۹۸ برای برادران از ۱۸ تیر در اردوگاه سیدالشهداء(ع) آبعلی و برای خواهران از ۲۴ تیر در اردوگاه دانشگاه امام صادق(ع) گیلاوند با نظارت حوزه عملیه و علمیه نهضت و با همکاری سازمان بسیج دانشجویی کشور و سازمان تبلیغات اسلامی آغاز می‌شود و تا اول مرداد ادامه خواهد داشت.

ثبت نام این دوره در مرحله اول صرفاً از طریق سایت http://eslamenaab.ir  و تا ۲۴ خرداد ادامه دارد.

آیت الله تحریری، آیت الله کعبی، آیت الله عابدینی، آیت الله یزدان پناه، حجت الاسلام قاسمیان، حجت الاسلام مهدیان، مهندس فتاح، مهندس ضرغامی، سعید جلیلی، سردار حاجی زاده از جمله اساتید دوره‌های گذشته بودند.

دوره اسلام ناب ۹۷ با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از معرفت‌جویان برگزار شد و این تعداد در دوره اسلام ناب ۹۸  با هماهنگی‌های لازم افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید