» اجتماعی » «گاندو» امشب تمام می‌شود/ پخش مستند جیسون رضاییان از تلویزیون+تیزر
اجتماعی

«گاندو» امشب تمام می‌شود/ پخش مستند جیسون رضاییان از تلویزیون+تیزر

۱۷ تیر ۹۸ 0۰10

[ad_1]

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، «گاندو» در حالی امشب به پایان می‌رسد که روزهای سختی را روی آنتن از هجمه‌ها گرفته تا حذف شدنی‌ها برایش اتفاق افتاد. همان‌طور که جواد افشار کارگردان این سریال تلویزیونی به این نکته اشاره کرد “افسوس خوردم اجازه ندادند واو به واو این کار پخش شود و همه «گاندو» به نمایش درآید.” اما اتفاق خوب در جریان این سریال تلویزیونی نظر و دیدگاه همه سلیقه‌ها و افکار متفاوت بود که همه درباره «گاندو» صحبت کردند به تعبیر افشار، «ضدگاندوها» هم «گاندو» را دیدند.

کارگردان سریال «گاندو» به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: افسوس خوردن به خاطر حذف بخش‌هایی از «گاندو» جای خود اما خوشحالم این کار پخش شد و موجبات گردهمایی مردم را پای تلویزیون فراهم کرد. این کار اقشار و اندیشه‌های مختلف و افکار متضاد را در راستای یک مطالبه به حق مردمی همسو کرد. این یک دستاورد بزرگ رسانه‌ای به حساب می‌آید.

وی افزود: اندیشه‌ها و جناح‌های متضاد کار را دوست داشتند و احساس می‌کردند یک شفافیت بدون غرض‌های سیاسی و گرایش‌های جناحی به عنوان یک مطالبه مردمی و نظام شکل می‌گیرد و برای ما دستاورد بزرگی محسوب می‌شود.

 

 

البته جواد افشار کارگردان سریال «گاندو» به خبرنگار خبرگزاری تسنیمگفته بود «گاندو در ایستگاه تبادل فصل اول خود را به پایان می‌رساند.»

او تأکید کرد: احتمالاً فردا شب هم یک پشت صحنه مفصل روی آنتن خواهد رفت و یک مستند هم موسسه شهید آوینی آماده کرده که چهارشنبه یا پنج‌شنبه از تلویزیون پخش خواهد شد. این مستند واقعیت‌های جیسون رضائیان را به نمایش درمی‌آورد.

افشار در پاسخ به این سوال که با توجه به قسمت پایانی این سریال آیا قسمتی از «گاندو» حذف شد، گفت: از داخل قسمت‌ها حذف شده ولی از تعداد قسمت‌ها کم نشده است. این حذف‌ها از میان سکانس‌ها، دیالوگ‌ها و اسامی بوده است.

سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه ایران در نشست امروز با اصحاب رسانه دوباره واکنشی به «گاندو» و خصوصاً قسمت‌های اخیر این سریال تلویزیونی داشت؛ او گفت:  آنچه درباره وزارت خارجه یا شخص وزیر یا همکاران ما نشان می‌دهد خیلی انطباق با واقعیت ندارد. اگر به ما می‌گفتند اسنادی است و ما اسناد را به آنها می‌دادیم تا فیلم واقعی‌تر باشد. کاش کمی در آن فیلم تقوا پررنگ تر می‌شد. اینکه آقای ظریف گفتند تلویزیون نگاه نمی‌کنند منظور صدا و سیما نیست. ایشان به علت مشغله کلا تلویزیون را روشن نمی‌کنند. ایشان کلا وقت برای تماشای تلویزیون ندارند.

جواد افشار در واکنش به این گفته‌ها، تصریح کرد: «ای کاش از ابتدا همکاری بیشتری می‌کردند تا شائبه‌های این چنینی بوجود نیاید. آن روزی که می‌گفتم سعه‌صدر داشته باشید؛ ای کاش با سعه صدر برخورد می‌کردید هم عملکرد بهتری داشتیم و هم شائبه‌ای بوجود نمی‌آمد.»

گفتنی است، با توجه به پخش تیزر و آنونس سریال «آچمز» احتمالاً جایگزین «گاندو» کار جدید مهرداد خوشبخت با بازی هومن برق‌نورد خواهد بود؛ البته در عین حال «گیله‌وا» هم در صف کنداکتوری شبکه سه سیما قرار دارد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید