» اجتماعی » مسئول عقیدتی سیاسی لشگر زرهی قزوین: مخالفتی با برگزاری کنسرت نداریم / کم کاری از سوی برگزار کننده بود
اجتماعی

مسئول عقیدتی سیاسی لشگر زرهی قزوین: مخالفتی با برگزاری کنسرت نداریم / کم کاری از سوی برگزار کننده بود

۱۸ تیر ۹۸ 0۰14

[ad_1]

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، سیروان خسروی قرار بود ۱۷ تیر ۱۳۹۸ در قزوین کنسرتی برگزار کند. اما روز گذشته انجمن موسیقی قزوین با نوشتن نامه‌ای خطاب به مدیربرنامه‌های سیروان خسروی، اعلام کرد که این کنسرت لغو شده است. انجمن موسیقی قزوین در این نامه تقصیرها را متوجه رئیس عقیدتی سیاسی ارتش قزوین دانست و اعلام کرد که این کنسرت با دستور مستقیم این مسئول لغو شده است.
انجمن موسیقی قزوین در نامه‌اش اشاره کرده که این کنسرت قرار بوده در «سالن ۲۹ فروردین» ارتش قزوین برگزار شود و علیرغم دریافت تمامی مجوزهای لازم و فروش بلیت، لغو و از تحویل سالن جهت برگزاری برنامه امتناع شده است.

اما واقعیت ماجرا چیست؟

مخالفتی با اصل برگزاری کنسرت نداریم / در روزهای اخیر کنسرت بهنام بانی در سالن ما برگزار شد

حجت الاسلام کربلایی رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین روز گذشته به رسانه‌ها گفت: اسپانسر برگزار کننده کنسرت سیروان خسروی هیچ قراردادی با لشکر ۱۶ برای واگذاری سالن نداشته است. طی روزهای اخیر برگزاری کنسرت بهنام بانی از خوانندگان معروف کشور در این سالن نشان دهنده این است که ما مخالفتی با اصل برگزاری کنسرت نداشته ایم.

حجت الاسلام کربلایی ادامه داد: به دنبال پیگیری های اسپانسر برگزار کننده کنسرت، از طریق بازرسی لشکر ۱۶ زرهی به آقای سیروان خسروی اعلام شد برگزاری کنسرت منوط به اخذ مجوز های لازم از سوی دستگاه های ذیربط است. علاوه بر این روز سه شنبه یازدهم تیر ماه نیز موضوع یاد شده از طریق لشکر ۱۶ زرهی مجددا به اسپانسر کنسرت یاد آوری شد که با توجه به عدم ارائه مجوزهای لازم امکان واگذاری سالن میسر نبود.

با توجه به صحبت‌های رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین و با توجه به موارد مشابهی که در برخی شهرستان‌ها رخ می‌دهد، می‌توان به این نتیجه رسید که احتمالا برگزار کننده این کنسرت در شهر قزوین قصور داشته و کم‌کاری کرده است. از سوی دیگر برگزاری کنسرت بهنام بانی در سالن ۲۹ فروردین قزوین، نشان می‌دهد که این مجموعه با برگزاری کنسرت‌ها در این سالن مخالفتی ندارد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید