» اجتماعی » فرزندانِ شهیدِ امام روح‌الله در تلویزیون معرفی می‌شوند + فیلم
اجتماعی

فرزندانِ شهیدِ امام روح‌الله در تلویزیون معرفی می‌شوند + فیلم

۴ مرداد ۹۸ 0۰15

[ad_1]

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مجموعه مستند «فرزندان روح‌الله» روایتی جدید از شهدای غیر ایرانی دفاع مقدس است که در ۷ کشور مختلف تصویربرداری شده است. این مجموعه مستند علاوه بر ایران در ۷ کشور فرانسه، ترکیه، لبنان، آلمان، پاکستان، افغانستان و عراق تصویربرداری شده است و پس از یافتن تعدادی از شهدای غیر ایرانی هشت سال دفاع مقدس، زندگی آنان را روایت می‌کند. 

«فرزندان روح‌الله» پس از ۶ سال تحقیق و پژوهش تولید شده است و تیم تولید آن از سال‌های ۸۹ تا ۹۵ دنبال این شهدای غیر ایرانی می‌گشته و سفرهای زیادی به اقصی نقاط دنیا داشته است. البته کشورهایی هستند که امکان حضور تیم مستندساز در آن مقدور نبوده و به همین دلیل در این مجموعه آورده نشده است. 

این مجموعه چهارده قسمتی روزهای پنج‌شنبه ساعت ۲۲:۳۰ به روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت. تیزر آن در زیر منتشر شده است: 

 

عوامل ساخت این مستند عبارتند از: مجری و تهیه‌کننده: مرکز فرهنگی میثاق، کارگردان: سید محسن موسوی، تحقیق: ابواثیر سالم، نگارش متن: محسن زارعی، گفتار متن: محمدحسین محمودیان،‌ تصویربرداران: سید محسن موسوی، مهدی عوض‌زاده و محسن اسلام‌زاده، تدوین و صداگذاری: جمال اصفهانیان و سیده فاطمه حسینی، گرافیک: مهدی خوش‌نژاد و مدیر تولید: محمد حشمتی‌منش و سید مصطفی سیدالحسینی. 

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید