» اجتماعی » فروش قابل توجه یک کتاب دفاع مقدس در جشنواره ملل آمریکا
اجتماعی

فروش قابل توجه یک کتاب دفاع مقدس در جشنواره ملل آمریکا

۱۱ شهریور ۹۸ 0۰4

[ad_1]

افشین شحنه‌تبار، مدیر انتشارات شمع و مه، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ از حضور این انتشارات در جشنواره ملل برای سومین‌بار خبر داد و گفت:  انتشارات شمع و مه امسال برای سومین‌بار بود که در این جشنواره حضور پیدا می‌کرد؛ به همین دلیل استقبال و فروش نسبت به دو سال گذشته از آثار انتشارات شمع و مه بهتر بود.

وی ادامه داد:  انتشارات شمع و مه امسال نیز به همت کارولین کراسکری، ایران‌شناس و مترجم آمریکایی که ترجمه بسیاری از آثار انتشارات شمع و مه را بر عهده داشته است،‌ در این جشنواره که در ایالت میسوری آمریکا برگزار می‌شود،‌ حضور پیدا کرده است.

شحنه‌تبار تصریح کرد:‌ جشنواره ملل آمریکا هر ساله در ایالت‌های مختلف آمریکا برگزار می‌شود‌، ما در این دوره نیز  به معرفی مستقیم آثار ترجمه شده ایران پرداختیم. کتاب‌های هوشنگ مرادی کرمانی‌ و ترجمه انگلیسی «من قاتل پسرتان هستم» احمد دهقان جزو پرفروش‌های ما در این جشنواره بود.

جشنواره ملل آمریکا هر ساله در ایالت‌های مختلف آمریکا برگزار می‌شود و اهالی فرهنگ و هنر کشورهای مختلف داشته‌های خود را در معرض نمایش و فروش می‌گذارند.کارولین کراسکری تاکنون آثار متعددی از هوشنگ مرادی کرمانی، ضحی کاظمی، سیدمهدی شجاعی، احمد دهقان، افشین یداللهی و دیگر نویسندگان را ترجمه و توسط انتشارات شمع و مه به بازارهای جهانی معرفی کرده است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید