» اجتماعی » برگزاری دوره‌ تخصصی تخریب، ویژه رزمندگان فاطمیون در سوریه+تصاویر
اجتماعی

برگزاری دوره‌ تخصصی تخریب، ویژه رزمندگان فاطمیون در سوریه+تصاویر

۷ مهر ۹۸ 0۰23

[ad_1]

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، هرچند پایان حکومت داعش در سوریه اعلام شده است و به غیر از چند گروهک محدود از جمله جبهه النصره، تروریست‌ها قدرت چندانی در شهرهای سوریه ندارند، اما رزمندگان فاطمیون همچنان برای امنیت حریم اهل بیت(ع) در این کشور آماده رزم هستند و در راه‌ پاکسازی شهرهای مختلف از لوث تروریست‌ها شهید می‌دهند.

دوره‌های تخصصی تخریب، ویژه گردان‌های تخریبچی فاطمیون در سوریه برگزار شد. در نخستین روزهای تشکیل فاطمیون و شروع جنگ در سوریه، به خاطر محدودیت در تعداد نیروهای تخریب، شیوه آموزش آن‌ها براساس آموزش‌های فشرده و کوتاه مدت بود که هم در زمان صرفه جویی شود و هم عصاره نیروهای رزمنده به این واحد راه یابند. اینک اما گردان‌های تخریب فاطمیون در حال گذراندن آموزش‌های کامل و پیشرفته هستند تا سطح آمادگی رزمی و تخصصی خود را ارتقا بخشند.

«تخریب» واحدی تخصصی رزمی است که موانع پیروزی برای رزمندگان را حذف و جلوی پیشروی دشمن را می‌گیرد. مهمترین ثمره فعالیت تخریب، کاهش تعداد شهدا در عملیات‌های مختلف و کمک به پیشبرد سریع‌تر و دقیق‌تر عملیات‌های تهاجمی رزمندگان است؛ وظیفه‌ای سخت و حساس، در شروع و پایانِ هر عملیات. تخریب، گشاینده میدان‌های مین، سیم‌های خاردار و سایر موانعی است که در خشکی و آب، سد راه پیشروی رزمندگان هستند. گروه‌های تخریب پس از عملیات، با ایجاد موانع مین و انسداد مسیر، نفوذ دشمن را کمتر و کندتر می‌کنند. در سختی و حساسیت عمل این واحد، همین بس که تخریبچی‌ها در رویارویی با دشمن، از داشتن هرگونه سنگری محروم بوده و وظایفشان را در دید مستقیم دشمن انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید