» صفحه اصلی » اقتصاد کشور باید قوی‌تر شود
صفحه اصلی

اقتصاد کشور باید قوی‌تر شود

۳ بهمن ۹۸ 0۰6

سازمان بازرسی مشکلات تولید و صادرات را پیگیری خواهد کرد

رییس قوه قضاییه گفت: باید سازوکارهای اقتصادی در کشور از جمله تولید قوی شود و کارآفرینان و تولیدکنندگان مورد حمایت قرار گیرند و سازمان بازرسی این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

اقتصاد کشور باید قوی‌تر شود/ سازمان بازرسی مشکلات تولید و صادرات را پیگیری خواهد کرد

به نقل از خبرگزاری فارس از یزد، آیت‌الله رئیسی در جمع نخبگان و کارآفرینان استان یزد، اظهار داشت: جلوه هنرمندی و هنرورزی و فرهنگ ایران اسلامی است و جای‌جای ایران گواه دین‌مداری مردم و هنرمندی آنان است.

رییس قوه قضاییه گفت: آنچه جامعه ما را از ناهنجاری‌های اجتماعی و جرم مصون می‌دارد فرهنگ دارالعباده یزد است و هر چه چهره‌های فرهنگی بر حفظ فرهنگ تأکید کنند اعم از شعر و هنر در جهت پیشگیری از جرائم و ناهنجاری‌های مختلف است.

رئیسی ادامه داد: داشته‌های فرهنگی ما از سوی دشمنان در حال تهدید است و فرهیختگان با بصیرت ما نباید بگذارند مرزهای فرهنگی در معرض تهدید قرار بگیرد و حتی اقتصاد کشور مورد تهدید قرار بگیرد.

وی گفت: اقتصاد گردشگری در استان یزد بار فرهنگی عظیمی دارد و رابطه بین‌الملل و اقتصاد گردشگری در استان یزد منشأ اثر است. علی‌رغم این‌که دشمنان می‌گویند کشور ما ناامن است، باید گفت امن ترین کشور منطقه و جهان، ایران است و کشور امنی برای گردشگران است.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: فعالان حوزه اقتصاد گردشگری نباید نگران نظام بانکی و وام باشند و نباید واحد گردشگری تعطیل شود و واحد گردشگری مربوط به یک شخص نیست و مربوط به عموم جامعه است.

وی گفت: اقتصاد گردشگری در استان یزد فعال شود و زمینه آن و ارتباط فرهنگی با ملل را داشته باشد و در ارتباط با مسئله تولید ما یک مصوباتی در مجمع تشخیص مصلحت نظام‌داریم و هم در اقتصاد مقاومتی داریم که در اسناد بالادستی وجود دارد. بخشنامه‌ها باید تسهیل‌کننده تولید در کشور باشد و تولید کننده باید برای او انگیزه تولید وجود داشته باشد.

رئیسی گفت: کالاها در استان یزد ازجمله کاشی و سرامیک در منطقه معروف است هم در استانداردها هم در کیفیت که باید به دنبال ایجاد بازار صادرات برای تولیدکنندگان بود.

وی اظهار داشت: برای اینکه مسئله صادرات دچار آسیب شده است از مسؤولان بالادستی با پیگیری بازرسی کل کشور به دنبال حل این موضوع می‌شویم چون تولید کننده آماده تولید هست ولی تواید کننده نگران بازار صادراتی آن است و در شورای عالی قضایی مطرح می‌شود.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: باید سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در استان یزد تسهیل شود. شعار قناعت در یزد به سود تولید بوده است و صنایع نساجی استان یزد که شهرت دارد نباید دچار رکود شود و دلدادگی مردم یزد به خداوند نباید با انواع تهدیدات امروز تهدید شود و باید سرمایه‌های فرهنگی این مردم توسط دیده بان ها صیانت شود.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب توصیه کردند ایران قوی می‌خواهیم و بنده عرض می‌کنم باید سازوکارهای اقتصادی در کشور از جمله تولید قوی شود و کارآفرینان و تولیدکنندگان مورد حمایت قرار گیرند و ما در دستگاه قضا خدمتگزار مردم خواهیم بود، سازمان بازرسی این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید