» اجتماعی » بالیوود فیلم آلمانی را بازسازی می‌کند
اجتماعی

بالیوود فیلم آلمانی را بازسازی می‌کند

۲۹ بهمن ۹۸ 0۰7

[ad_1]

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از هالیوود ریپورتر، شرکت سونی پیکچرز فیلم سینمایی «بدو لولا بدو» ساخته «تام تایکر» را به زبان هندی در بالیوود بازسازی می‌کند.

فیلم کلاسیک آلمانی «بدو لولا بدو» به بالیوود می‌رود. این فیلم موفق سال ۱۹۹۸ توسط «تام تایکر» و با نقش‌آفرینی «فرانک پوتنته» و «موریتز بلیبترو» ساخته شد.

داستان فیلم از این قرار است که مانی نامزد لولا به او تلفن می‌زند و از لولا می‌خواهد که برای کمک به او چاره‌ای بیاندیشد. مانی ۱۰۰ هزار مارک آلمان را در قطار مترو جا گذاشته است که متعلق به رئیس یک باند قاچاق است. لولا بیست دقیقه فرصت دارد تا پول را تهیه کند و به مانی برساند وگرنه مانی برای تهیه پول به صندوق یک فروشگاه دستبرد می‌زند.

سینما , کشور هند ,

فیلم با برداشتی سورئالیستی در جستجوی بازنمایی رخدادها در صورت‌هایی که می‌توانستند باشد، است و همین نقطه قوت فیلم است که در زمان خود با استقبالی کم‌نظیر مواجه شد.

حالا بالیوود این فیلم را برای بازسازی انتخاب کرده و مراحل پیش تولید فیلم نیز آغاز شده است. نسخه هندی فیلم «بدو لولا بدو» با عنوان «لوپا لاپِتا» با نقش‌آفرینی «تاپسی پانو» و «طاهر راج بهاسین» ساخته می‌شود. «آکاش بهاتیا» کارگردانی و «وینای چهاوال» و «کتان پتگائونکار» فیلم‌نامه این پروژه سینمایی را برعهده دارند.

فیلمبرداری پروژه از ماه آوریل(فروردین۹۹) آغاز خواهد شد تا در تاریخ ۲۹ ژانویه اولین ماه سال  ۲۰۲۱ در سینماها اکران شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید