» اقتصادی » ارز و طلا » اصلاحات کوچک در حجم‌های بزرگ
ارز و طلا - اقتصادی - بورس و فرابورس - صفحه اصلی

اصلاحات کوچک در حجم‌های بزرگ

۹ اسفند ۹۸ 1۰30

عضو هیات مدیره کانون کارگزاران در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح شد:

به گزارش حوزه بورس پایگاه خبری نشریه فرزندان آسمانی به نقل از بورس نیوز – شیب صعودی را نباید خیلی افزایشی در نظر داشت و اصلاح مقطعی شاخص با حجم معاملات بالا به نفع بازار سرمایه خواهد بود.علیرضا تاجبر، عضو هیات مدیره کانون کارگزاران در بررسی روند حرکت شاخص گفت: قیمت ارز و تورم انتظاری دو عامل صعود شاخص بوده و این حرکت رو به رشد تا زمانی که نرخ ارز و تورم انتظاری بالا باشد، طبیعی و ادامه‌دار خواهد بود.
مدیرعامل کارگزاری تامین سرمایه نوین به اصلاحات کوچک در حجم‌های بالا اشاره داشت و افزود: این به معنی حجم معاملات بالا در منفی بوده که سهام در حال جابجایی است.
وی ادامه داد: موج نقدینگی که از سمت حقیقی‌ها وارد بازار شده همراه با تورم انتظاری، نرخ ارز و عدم جذابیت بازار‌های موازی نشان می‌دهد موج صعودی بازار فعلا ادامه دارد.
تاجبر به اتفاقات رایج اسفند ماه اشاره داشت و گفت:عرضه‌ها در این ماه به صورت سنتی افزایش می‌یابد و بسیاری از حقوقی‌ها در پی اصلاح پرتفو و از طرف دیگر حقیقی‌ها نیز در پی شناسایی سود عمل خواهند کرد که مطمئنا در افزایش عرضه‌ها تاثیرگذار خواهد بود. 
مدیرعامل کارگزاری تامین سرمایه نوین در پایان خاطرنشان کرد:ذکر این نکته لازم است که شیب صعودی را نباید خیلی افزایشی در نظر داشت و اصلاح مقطعی شاخص با حجم معاملات بالا به نفع بازار سرمایه خواهد بود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید