نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی آسمانی نیوز

ما نمی توانیم با مبهم نگه داشتن یک مسئله و نپرداختن به آن باعث از بین رفتن یا کم اهمیت شدن آن شویم

نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسمومیت دانش آموزان گفت: عده ای می گویند این استرس روحی و روانی است که به دانش آموزان وارد می شود نگاهم این است که باید قبل از اینکه این اتفاقات توسط خارج از کشور جریان سازی می شد خود حاکمیت تدبیر می کرد و در این موضوعات ورود می کرد.

به گزارش جامعه خبری تحلیلی «بهارستان آنلاین» ؛ جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب افزود: شاهد این بودیم که این اتفاقات در قم از اواسط آذرماه شروع شد و بهتر این بود موضوع را مدیریت می کردند که فرصت را در اختیار دشمنان قرار ندهیم که انگشت اتهام را به ناحق به سمت نظام بگیرند.

رشیدی کوچی در ادامه گفت: همه می دانیم که حاکمیت و نظام هیچوقت این کار را انجام نمی دهد البته احتمالاتی هم مطرح است عده ای می گویند کار تندروهای مذهبی است که هیچ سند و مدرکی برای این ادعا نیز وجود ندارد فقط با اتکا به اینکه در گذشته اینگونه رفتارها را البته نه در این سطح از این گروه ها شاهد بودیم. این احتمالات هم جای ابهام دارد و نباید به راحتی آن را مطرح کرد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ادامه داد: من احتمال اینکه از خارج کشور این موضوع هدایت شده باشد را قوی‌تر می دانم چون مستنداتی که وجود دارد اظهارنظرهایی که لیدرهای جریان برانداز داشتند و اشارات مستقیمی که برای تعطیلی مدارس با مواد شیمیایی و سمی مطرح کردند این احتمال را قوی می کند.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه چرا عده ای از اینکه نسبت به مسمومیت دانش اموزآن سخنی گفته شود واکنش بد نشان می دهند، گفت: شاید نگاه آنها این است که به این مسئله ضریب ندهیم که امنیت روانی جامعه بهم بخورد.

رشیدی کوچی افزود: البته من موافق نیستم چرا که الان امنیت روانی جامعه بهم خورده است ما نمی توانیم با مبهم نگه داشتن یک مسئله و نپرداختن به آن باعث از بین رفتن یا کم اهمیت شدن آن شویم.

این نماینده مجلس یازدهم تاکید کرد: الان می بینیم این مسئله در جامعه باعث نگرانی خانواده ها شده است حتی اگر این احتمال وجود داشته باشد که این فقط یک بازی روانی است برای مقابله با این عملیات روانی باید تدبیری اندیشیده شود .

نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اینکه چرا فقط دانش آموزان مسموم شده اند و معلمان و‌ کادر اداری مسموم نشده اند جای سوال است.

رشیدی کوچی در پایان خاطر نشان کرد: از وقتی که عزیزان به این نتیجه رسیده اند که موضوع ابعاد امنیتی دارد به سرنخ های دست پیدا کرده اند و خیلی زود نتایج شان اعلام می شود.

انتهای پیام/

 

خروج از نسخه موبایل