» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران » ادای احترام پاسداران سبز پوش انقلاب اسلامی به پرچم متبرک رضوی در اسلامشهر
کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران

ادای احترام پاسداران سبز پوش انقلاب اسلامی به پرچم متبرک رضوی در اسلامشهر

۸ خرداد ۰۲ 2۰31

 

کارکنان و سربازان وظیفه سپاه ناحیه اسلامشهر به پرچم متبرک حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) ادای احترام کردند.

 

به گزارش آسمانی نیوز، به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و هفتمین روز از این دهه کرامت خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر در معیت پرچم متبرک آستان قدس رضوی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه سید الشهدا اسلامشهر حضوریافتند.

خادمیاران رضوی شهرستان در معیت پرچم متبرک با نوای ای صفای قلب زارم درمیان کارکنان و سربازان وظیفه مستقر در حسینیه سید الشهدا به پرچم مطهر ادای احترام کردند.

در ادامه مراسم ولی اله اصغری رابط کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر با بیان کارکرد خادمیاران رضوی شهرستان توضیحاتی را در خصوص خدمت در شهرستان بیان کرد: در اسلامشهر برای اولین بار در استان تهران و دیگر استان ها پرچم ۱۴۴ متری  مطهر و متبرک حرم حضرت علی بن موسی الرضا المرتضی علیه السلام بر فراز آسمان در میدان اصلی شهرستان به اهتزاز درآمد که یکی از برنامه‌های اصلی مجموعه خادمیاری در شهرستان بوده است .

گفتنی است که استقبال از پرچم متبرک حرم مطهر سلطان‌ خراسان‌ امام‌ رضا علیه‌السلام بی نظیر بوده است و امید داریم که این اقدام معنوی و اثرگذار، موردقبول و توجهات حضرت امام رضا(ع) واقع شده باشد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

محمد ملکی ثانی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید