نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی آسمانی نیوز

از شرح ایثار تا برگزاری کلاس های آموزش کمک های اولیه

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،یازدهمین ویژه برنامه شرح ایثار با حضور خادمیاران و یاوران کانون رضوی شهرستان ری،خانواده شهدا،ایثارگران و راویان دفاع مقدس در شهرری برگزار شد.در این برنامه راویان جهاد و حماسه به بیان خاطرات دفاع مقدس پرداختند و یاد و خاطره ایثارگران ایران اسلامی را زنده نگهداشتند.

خادمیاران رضوی شهرستان ری با حضور در منزل خانواده شهید حسن تنها و شهید سراینده ضمن تسلیت ایام عزاداری شهادت حضرت سیدالشهدا از صبر و ایثار این خانواده ایثارگر قدر دانی کردند.

مجمع خیریه شهرستان ری با همکاری خادمیاران و یاوران رضوی ۳۶بسته مواد غذایی با ارزش ریالی ۱۱۰ میلیون ریال را بین محرومان منطقه طالب آباد توزیع کردند.

خادمیاران کانون سلامت و خانواده این شهرستان نیز با برگزاری جلسات آموزشی کمک های اولیه ،دیابت، آموزش خانواده و آموزش و بازی کودکان ضمن توانمند سازی خادمیاران و یاوران رضوی نقش موثری در پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ایفا نمودند.

در راستای هم افزایی خادمیاران رضوی برنامه هفتگی هیئت خدام الرضا علیهم السلام برگزار شد، در این مراسم حجه الاسلام و المسلمین مظلومی سخنرانی و مداحان اهل بیت مرثیه سرایی کردند، در پایان نیز مسئولین کانون های تخصصی به بیان نقطه نظرات پیرامون فعالیت کانون ها پرداختند.

خروج از نسخه موبایل