نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی آسمانی نیوز

انتشار تصاویر زیبا از خانواده‌های پرجمعیت تبلیغی بر فرزندآوری است

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،کارگاه تخصصی واسطه گران ازدواج و جمعیت ویژه نخبگان و فعالان علمی، فرهنگی و اجتماعی با همکاری کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده و جمعی از نهادهای فرهنگی و اجتماعی شهرقدس در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی حضرت باقرالعلوم(ع) برگزار شد.

دکتر دخیلی مدرس حوزه و دانشگاه، مشاور خانواده پیش از ازدواج ، مجری طرح همیارخانواده، ازدواج دانشجویی و مهارت افزایی و واسطین ازدواج پیرامون شرایط و ویژگی‌های واسطه گری، فضایل واسطه گری و اخلاق در امر میانجی‌گری و واسطه‌گری ازدواج و همچنین شناخت چالش‌ها و مشکلات پیش رو در امر واسطه‌گری نکاتی مطرح کرد.

در این کارگاه نیکو منش استاد دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس ضمن اشاره‌ به تبلیغات فضای مجازی و رسیدن به پذیرفتن شعار غلط «زندگی بهتر فرزند کمتر» و بزرگ‌نمایی تبلیغاتی و جنگ رسانه‌ای که باعث بوجود آمدن پیری جمعیت می‌شود، مطالبی عنوان کرد و در اظهار داشت: همانگونه که با تصویر سازی در عکس‌ها و فیلم‌ها فرزند کمتر را تبلیغ کردند، شما نیز مدام از طریق تصاویر خانواده پر جمعیت و جملات زیبا استفاده کنید.

وی ادامه داد: در کار فرهنگی مطالعه و اطلاعات خیلی مهم است، آمار و ارقام صحیح را بدانید، تا وقتی آمار غلطی می‌دهند شما با جواب درست اجازه پیش‌روی به آن اطلاعات نادرست ندهید.

نیکومنش خاطر نشان کرد: وعده‌های خدا را در قرآن مبنی بر رزق و روزی جدی بگیرید و دیگران را تشویق به فرزندآوری کنید، به آنها وعده کمک بدهید، مثلاً بگویید مایحتاج بچه شما را تامین می‌کنیم و یا در نگهداری کودک کمک کنید و گره‌های زندگی را با استدلال صحیح پاسخ دهید.

خروج از نسخه موبایل