» اجتماعی » با حضور خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر: فضای متروی در حال احداث جنوب غرب تهران معطر به عطر رضوی شد
اجتماعی - رفاه و خدمات - کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران

با حضور خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر: فضای متروی در حال احداث جنوب غرب تهران معطر به عطر رضوی شد

۳ خرداد ۰۲ 2۰37

خادمیاران رضوی در دهه کرامت در معیت پرچم مطهر حرم مطهر حضرت رضا علیه السلام از مترو جنوب غرب استان تهران بازدید کرده و فضای این کارگاه عمرانی را به عطر حرم رضوی عطرآگین کردند.
به گزارش آسمانی نیوز، همزمان با برنامه های دهه کرامت خادمیاران رضوی شهرستان اسلامشهر در معیت پرچم متبرک سلطان طوس از پروژه عملیات اجرایی احداث مترو جنوب غرب استان تهران و ایستگاه مترو میدان نماز اسلامشهر بازدید و فضا را معطر به عطر رضوی کردند.
در این بازدید رئیس سازمان حمل و نقل ریلی اسلامشهر با ارائه گزارشی خادمیاران رضوی را در جریان میزان پیشرفت پروژه مترو و احداث ایستگاه مترو میدان نماز قرار داد و ابراز امیدواری کرد به برکت وجود پرچم متبرک رضوی علی بن موسی الرضا(ع) در تونل مترو این پروژه سریع‌تر به اتمام و بهره برداری برسد.
خادمیاران رضوی در معیت پرچم متبرک امام رضا(ع) در بین کارگران و کارکنان تونل مترو حاضر و با نوای ای صفای قلب زارم، هرچه دارم از تو دارم، فضای کارگاهی تونل را معطر به عطر رضوی کردند.
گفتنی است در این بازدید علاوه بر توزیع تبرکات حرم رضوی به رسم یادبود قطعاتی از سنگ مزار سیدالشهدا به تعدادی از کارگران مترو توسط خادمیاران رضوی اسلامشهر اهدا شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید