» اجتماعی » برگزاری اجتماع بزرگ بانوان و دختران اهوازی
اجتماعی - اخبار جدید - استان ها - جدیدترین اخبار - خوزستان - کانون های خدمت رضوی استانها - کانون های خدمت رضوی کشور

برگزاری اجتماع بزرگ بانوان و دختران اهوازی

۴ خرداد ۰۲ 2۰47

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت اجتماع بزرگ بانوان و دختران اهوازی با شعار “بانوان و دختران ایرانی طلایه داران ساخت صحن عقیله بنی هاشم زینب کبری(س)” در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آسمانی نیوز ، رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان در این اجتماع که جمع کثیری از بانوان و دختران حضور داشته اند با تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت گفت : مردم استان خوزستان در کنار سایر استان ها عهده دار توسعه حرم امام حسین(ع) با ساخت صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) و توسعه حرم حضرت ابالفضل(ع) با ساخت صحن ام البنین(س) می باشند .
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمودموسوی افزود:پروژه های بازسازی و توسعه عتبات مقدسه تماماً در جهت رفاه و آسایش حال زائرین در حال انجام است .
وی در ادامه در خصوص بازسازی نقاط آسیب دیده حرم حضرت زینب(س) تصریح کرد: حرم حضرت زینب(س) در جریان هجوم تروریست های تکفیری آسیب های جدی دیده بود که با همت و پشتیبانی شما بانوان خوزستانی و توسط استادکاران اعزامی از استان، این حرم مطهر به طور کامل بازسازی و نوسازی شد .

به این نوشته امتیاز بدهید!

زینب سیاحی خبرنگار استان خوزستان

  • ×

    با ما در ارتباط باشید