» سیاسی » دولت » بنده هیج خودرویی تحویل نگرفته ام / دولت شفاف اعلام کند چه تعداد خودرو از خودروسازان خارج از نوبت گرفته است؟
دولت - سیاست - سیاسی - مجلس شورای اسلامی - همدان

بنده هیج خودرویی تحویل نگرفته ام / دولت شفاف اعلام کند چه تعداد خودرو از خودروسازان خارج از نوبت گرفته است؟

۱۶ اردیبهشت ۰۲ 2۰43

آسمانی نیوز – عضو فراکسیون انقلاب مجلس با انتقاد از رویه برخی چهره ها و رسانه دولت علیه مجلس گفت: آنهایی که نمایندگان مجلس را متهم به دریافت خودرو کرده اند، هر مدرکی دارند را به نهادهای قانونی و قضایی ارائه کنند اما با اظهار نظرهایشان باعث تشویش افکار مردم نشوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آسمانی نیوز» ؛ احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اظهارات بازرس ویژه رئیس جمهور، گفت: موضوع تحویل خودرو به نمایندگان، در قبال پس گرفتن امضاء متاسفانه به ادبیات جاری در رسانه‌های کشور تبدیل شده در حالی که تا کنون هیچ خبر دقیقی در این زمینه به دست مردم نرسیده و برخی افراد که سابقه‌ای در کارهای نظارتی دارند مانند بازرس ویژه رئیس جمهور با اظهارات خود ذهن ها را علیه تمامی نمایندگان مشوش کرده است.

وی با اشاره به اینکه باید واقعیت‌ها برای مردم بیان شود، ادامه داد: اگر آقای درویشیان اطلاعات دقیقی دارد باید از طریق مجاری قانونی مانند هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و کمیسیسون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس آن را پیگیری کند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با توجه به این اظهارات اعتقاد دارند طی نامه‌ای رسمی اسامی افرادی که خودرو دریافت کرده‌اند اعلام شود، افزود: به عنوان کسی که از ابتدا به دنبال شفافیت بوده‌ام اکنون نیز در این مورد خواستار شفافیت هستم و برای احیای حیثیت خود به بازرس ویژه رییس جمهور تاکید می‌کنم با هماهنگی دستگاه‌های قضایی فهرستی که در اختیار دارد را ارائه کند و تبیین کند دریافت خودرو در قبال پس گرفتن امضاء بوده است یا خیر؟

این نماینده مجلس یازدهم با بیان اینکه هیچگونه خودرویی تحویل نگرفته‌ام و هرگز نیز چنین کاری را نمی‌کنم تصریح کرد: بهتر است اعلام شود که ارگان‌ها و سازمان‌های مرتبط دولتی نیز از خودروسازان داخلی یا نمایندگی‌های خودرو سازی، خودرو دریافت کرده‌اند یا خیر؟ و از سوی دیگر مردم بداند توسط نهادهای دولتی نیز خودرو خارج از نوبت تحویل گرفته شده است یا خیر؟ شفافیت محدود برای مردم کارایی ندارد و شفافیت باید در ارکان و بدنه دولت و مجلس باشد.

آزادی‌خواه با تاکید بر اینکه اینگونه نظارت‌ها برخلاف رویه همدلی قوا است، عنوان کرد: قاعده بر این است که اظهارنظرهای این چنینی باید از طریق مجاری قانونی باشد تا ذهن‌ها نسبت به قوا مشوش نشود و مردم به خوبی واقعیت را بشناسند./

پایان پیام

به این نوشته امتیاز بدهید!

امیرحسین عصاریان

  • ×

    با ما در ارتباط باشید