نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی آسمانی نیوز

فرهنگ رضوی در مساجد و مدارس گسترش می‌یابد

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، نشست مشترک دبیرکانون‌های خدمت رضوی استان تهران با اعضای ستادی و مسوولین کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس در محل دفتر کانون‌های شهرستان برگزار شد.

این نشست با قرائت قرآن توسط خادمیار رضوی آغاز شد و پخش تولید آثار محتوایی از سرودملی و صلوات خاصه امام رضا(ع) و گزارش فعالیت‌ها و خدمات خادمیاران و یاوران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس ادامه یافت.

قدرت الله کریمی رابط کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس به ارائه گزارش فعالیت کانون‌ها پرداخت و درخصوص عملکرد کانون‌ها و مشارکت در برنامه‌هایی که به نیابت از حضرت(ع) در مناسبت‌ها و نقاط مختلف شهر اجرا شده، برپایی هیئت خدام الرضا(ع) و نحوه برگزاری دوره آموزشی خادم تراز مطالبی اشاره کرد.

علیرضا جانه دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در ادامه باتاکید براهمیت ترویج فرهنگ رضوی اظهار کرد: هریک از کانون‌های تخصصی باتوجه به عرصه‌ها و مصادیق خدمتی تعیین شده در راستای گسترش این فرهنگ در خانواده‌ها، مدارس، مجالس، ادارات و مساجد فعالیت داشته باشند و طی تفاهم نامه‌ای که با آموزش و پرورش منعقد شده مشاورین خادمیار در حوزه تربیتی همکاری خواهند داشت.

وی گفت: هیئت خدام الرضا(ع) ماموریتی برای خادمیاران است و جلسات آموزشی دراین هیئت مطرح و رسیدگی شود تا بتوانیم با بهره مندی بیشتر از احادیث و روایات اخلاق خادمی را بیشتر پرورش دهیم.

دبیرکانون‌های خدمت رضوی استان تهران با اشاره به اینکه همه خادم حضرت رضا(ع) هستیم و باید فرهنگ‌سازی بیشتری در این زمینه داشته باشیم افزود: مشارکت کانون‌های تخصصی با کانون عمومی به خصوص در مساجد و برپایی میزهای خدمت رضوی، ارائه مشاوره و چهارشنبه‌های امام رضایی در ترویج این فرهنگ تاثیر به سزایی دارد.

قابل ذکر است، در نشست مشترک دبیرکانون‌های خدمت رضوی استان تهران با اعضای ستادی و مسوولین کانون های خدمت رضوی شهرستان قدس، در خصوص ارائه برنامه‌های طی سال گفت و گو و تبادل نظر شد و احکام مسوولین کانون‌ها تقدیم واز کانون های فعال بااهدای لوح قدردانی به عمل آمد.

خروج از نسخه موبایل