نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی آسمانی نیوز

محسن پیرهادی، عضو هیات رئیسه مجلس: اسراییل و امریکا رویای پاک کردن غزه از نقشه فلسطین را در سر دارند

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه تلاش برای کوچاندن مردم غزه طرح جدید اسرائیل و آمریکا برای خاورمیانه است، گفت:آنها رویای پاک کردن غزه از نقشه فلسطین را در سر دارند اما جریان مقاومت همچون گذشته مانع از تعبیر خواب شومشان خواهد شد.

به گزارش «آسمانی نیوز» ؛ محسن پیرهادی، با تاکید بر اینکه امریکا در جنایات جنگی نوار غزه با ارتش اسراییل همدست است،افزود:حضور دو ناو جنگی امریکایی در شرق مدیترانه،همراهی ۲ هزار سرباز امریکایی با ارتش صهیونیستی و برنامه سفر رییس جمهور امریکا به سرزمین‌های اشغالی موید این است که امریکا عملا و در بالاترین سطح از جنایات اخیر رژیم صهیونیست در قبال مردم مظلوم غزه حمایت کرده و می‌کند .

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به فاجعه تلخ و هولناک بمباران بیمارستان معمدانی که منجر به شهادت صدها تن از غیر نظامیان در نوار غزه شد، گفت: هیچ منطق و وجدانی توجیه کننده حمله به یک بیمارستان و قتل عام مردم بی پناه و غیر نظامیان نیست، انفعال جامعه جهانی به ویژه مدعیان حقوق بشر در قبال این جنایت جنگی،تاسف آور است.

پیرهادی گفت:رژیم غاصب صهیونیستی در ارتکاب جنایات وحشیانه علیه غیر نظامیان بی پناه،خط قرمزی را ندارد و مدعیان دروغین حقوق بشر باید بدانند در وقوع این فجایع با اسرائیلی‌ها سهیم و شریک هستند.

این عضو هیات رییسه مجلس در پایان  تاکید کرد که حملات اخیر رژیم صهیونیستی و بیانیه های پوشالی حامیانش ساعاتی پس از جنایت بیمارستان المعمدانی نشان داد متاسفانه اغلب کشورهای غربی در اعمال قوانین بشردوستانه بین‌المللی علیه رژیم اشغالگر فلسطین استانداردی دوگانه دارند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل