نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی آسمانی نیوز

مسابقه “عکس روزه اولی ها” در فضای مجازی توسط کانون رضوی شهرستان قرچک

کانون خبر و رسانه رضوی شهرستان قرچک مسابقه روزه اولی ها را در فضای مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش آسمانی نیوز؛ روابط عمومی دفتر خدمت رضوی شهرستان قرچک با ابتکار کانون خبر و رسانه رضوی اقدام به برگزاری مسابقه عکس روزه اولی ها در فضای مجازی کرده است.

رضا کریمیان مسؤل روابط عمومی دفتر خدمت رضوی شهرستان قرچک ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات عنوان داشت: امسال در ابتدای ماه مبارک رمضان با همفکری و تصمیم گیری تیم خبر و فضای مجازی طراحی یک مسابقه در فضای مجازی جهت جذب و مشارکت مخاطبین نوجوان با نام روزه اولی ها انجام شد، با اعلام و اطلاع رسانی عمومی در کانال های شهرستان و قرار دادن لینک مسابقه جهت ارسال تصاویر، کار شروع شد.

وی گفت: کسانی که تمایل به شرکت در مسابقه دارند تا پایان ماه مبارک رمضان می‌توانند به کانال امام رضایی های شهرستان قرچک در پیام رسان ایتا به آدرس زیر مراجعه نموده و پس از عضویت در کانال از مطالب آن استفاده کرده و در مسابقات هم شرکت نمایند.
https://eitaa.com/emamReza_gharchak

کریمیان ادامه داد: در همین راستا تیم داوری جهت بررسی و انتخاب بهترین عکس تشکیل شده است و به سه نفر از منتخبین کمیته داوران در روز عید سعید فطر جایزه اهدا خواهد شد.

مسؤل روابط عمومی خاطر نشان کرد: بجز مسابقه عکس روزه اولی ها کانون رسانه و فضای مجازی هر هفته یکشنبه ها ساعت ۸ شب، مسابقه موضوعی و مناسبتی بصورت چهار گزینه ای برگزار می‌کند سوالات این مسابقات از کلیپ ها و مطالب ارسالی در کانال امام رضایی های شهرستان قرچک طراحی می‌شود و یک نفر از کسانی که به تمامی سوالات پاسخ صحیح داده باشد بصورت قرعه کشی انتخاب و کارت هدیه تقدیم برنده می‌شود که این هفته سومین دوره از این مسابقه برگزار و برنده اعلام شد.

انتهای پیام/ خبرنگار رضا کریمیان

 

خروج از نسخه موبایل