» استان ها » تهران » نا امیدی ساپینتو از قهرمانی با تساوی استقلال برابر صنعت نفت آبادان / امیدهای استقلال بر باد رفت
تهران - فوتبال - لیگ ها - ورزشی

نا امیدی ساپینتو از قهرمانی با تساوی استقلال برابر صنعت نفت آبادان / امیدهای استقلال بر باد رفت

۱۶ اردیبهشت ۰۲ 11۰161

آسمانی نیوز – در هفته بیست‌وهشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر تیم‌های استقلال از ساعت ۱۸ به مصاف هم رفتند که بازی با تساوی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آسمانی نیوز» ، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی میهمان استقلال بود که بازی با تساوی یک گله به پایان رسید.

ترکیب صنعت نفت آبادان :
فرزین گروسیان، محمد طیبی، میثم تهیدست، امید خالدی، حسین ساکی، رحیم آلبوغبیش، یوسف وکیا، فردین یوسفی، طالب ریکانی، مهدی ممی‌زاده و احمد شریعت‌زاده

ترکیب استقلال:
سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، صالح حردانی، سعید مهری، آرش رضاوند، روزبه چشمی، محمد محبی، مهدی قایدی و پیمان بابایی

کارت زرد:
استقلال: ارسلان مطهری (۹۰+۴)
ترکیب صنعت نفت: رحیم آلبوغبیش (۲۰)-فردین یوسفی (۳۵)

شرح گل ها:
استقلال یک – صنعت نفت صفر (دقیقه ۴۵: پیمان بابایی): روی حرکت خوب مهدی قایدی و پاس در عمق او، محمد محبی در محوطه جریمه صاحب توپ شد ولی این بازیکن با خطای امید خالدی روی زمین افتاد و داور نیز یک خطای پنالتی به سود آبی ها اعلام کرد که پیمان بابایی آن را برخلاف جهت حرکت فرزین گروسیان وارد دروازه کرد.(ویدیو)

استقلال یک – صنعت نفت یک (دقیقه ۶۲: مهدی ممی زاده): روی یک پاس پشت مدافعان، ممی زاده در محوطه جریمه صاحب توپ شد و پس از چند بار عوض کردن پا، ضربه اش را روانه دروازه کرد که توپ او از زیر دستان حسینی وارد دروازه شد تا کار به تساوی کشیده شود.(ویدیو)

شرح بازی در نیمه اول:
دقیقه ۴ / نفت بازی را هجومی آغاز کرده و در این لحظه اولین کرنرش را به روی دروازه استقلال فرستاد. دقیقه ۱۰ / روی نفوذ محبی و پاس این بازیکن، پیمان بابایی در محوطه جریمه صاحب توپ شد اما نتوانست به خوبی توپ را کنترل کند تا این موقعیت فوق العاده از دست برود. دقیقه ۱۵ / ممی زاده پا به توپ وارد محوطه شد و از زاویه بسته شوتزنی کرد. شوتی که با واکنش خوب حسینی راهی کرنر شد. دقیقه ۱۹ / روی یک ضدحمله سریع با توپ گیری بابایی، مهدی قائدی پا به توپ به داخل محوطه جریمه رفت و وقتی در کورس با بازیکن حریف سر توپ زد، روی زمین افتاد، استقلالی ها به شدت معتقد به خطای پنالتی بودند اما داور بازی را ادامه داد. دقیقه ۲۵ / این بار روی اشتباه در خط دفاعی نفت محبی صاحب موقعیتی خوب روی خط شش قدم شد اما نتوانست از این توپ سرگردان استفاده کند و توپ را مدافع حریف به کرنر فرستاد. کرنر ارسالی نیز حاصلی به همراه نداشت. دقیقه ۳۴ / کرنر ارسالی استقلال بعد از دفع توپ، پشت محوطه به رضاوند رسید که شوت او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۴۳ / محبی روی حرکت عالی قائدی در محوطه جریمه صاحب توپ شد که در برخورد خالدی با محبی، این بازیکن روی زمین افتاد و داور این صحنه را پنالتی تشخیص داد. دقیقه ۴۸ / روی یک ارسال ایستگاهی از شریعت زاده و خروج بد حسینی دروازه استقلال می توانست مستقیم از ضربه ایستگاهی باز شود اما توپ به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

شرح بازی در نیمه دوم:
دقیقه ۵۰ / این نیمه را هم به مانند نیمه اول نفت آبادان هجومی آغاز کرد اما حملات این تیم در ۵ دقیقه آغازین نیمه حاصلی به همراه نداشته است. دقیقه ۵۲ / محبی توپ را روی دروازه فرستاد و گروسیان سعی در مهار توپ داشت اما توپ از دست او رها شد و شانس آورد بازیکنی از حریف نزدیکش نبود. گروسیان توانست در دو مرحله توپ را مهار کند.دقیقه ۶۰ / قائدی یک لایی به ریکانی انداخت و پشت محوطه موقعیت شوتزنی برای خود فراهم کرد. شوت او اما از بالای دروازه به بیرون رفت.دقیقه ۶۲ / روی یک پاس عمقی و مشکوک به آفساید، ممی زاده در محوطه جریمه صاحب توپ شد. ممی زاده با یک حرکت تکنیکی و زدن شوت توانست دروازه استقلال را باز کند. توپ به دست حسینی برخورد کرد اما وارد دروازه شد.دقیقه ۶۶ / شوت سعید مهری از پشت محوطه با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۶۸ / استقلال دو کرنر پیاپی روی دروازه نفت فرستاد و ۴ ضربه به سمت دروازه گروسیان زد که خطرناک ترین آن شوت مهری بود. با واکنش گروسیان توپ به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و تبدیل به گل نشد. دقیقه ۷۰ / بعد از درگیری لفظی ساپینتو با بازیکن نفت آبادان، کوپال ناظمی به این مربی کارت زرد نشان داد. دقیقه ۷۷ / رضا میرزایی با حرکتی خوب در محوطه توپ را به سلمانی رساند که ضربه این بازیکن قدرت لازم را نداشت و گروسیان توانست توپ را مهار کند. دقیقه ۸۶ / داور تشخیص داد گروسیان توپ را خارج از محوطه لمس کرده است و اعلام خطا کرد. خطایی که اعتراض زیادی از سوی بازیکنان و کادر نفت آبادان در پی داشت. ضربه قائدی از روی این خطا و از زاویه بسیار بسته روی تیر افقی دروازه فرود آمد و به بیرون رفت. دقیقه ۹۷ / بار دیگر استقلال یک ضربه ایستگاهی به دست آورد. ارسال سعید مهری با ضربه سر سیلوا همراه شد که ضربه سر این بازیکن به شکلی خطرناک و مماس با تیرک افقی دروازه به بیرون رفت.

انتهای پیام

به این نوشته امتیاز بدهید!

امیرحسین عصاریان

  • ×

    با ما در ارتباط باشید