» اخبار جدید » نشست هم اندیشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران با رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران
اخبار جدید - اصناف - اقتصاد - اقتصادی - تهران - جدیدترین اخبار - دولت

نشست هم اندیشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران با رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران

۲۶ اردیبهشت ۰۲ 1۰29

آسمانی نیوز – نشست هم اندیشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در راستای توسعه فرهنگ مهارت آموزی با رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان فروشندگان پوشاک تهران و دیگر مسئولین مهارتی و صنایع پوشاک برگزار شد.

به گزارش«آسمانی نیوز» ؛، جواد روان بخش، مدیرکل، اظهار داشت: تعامل و مشارکت بین اداره کل و صنایع پوشاک باعث ایجاد فرصت های شغلی بسیاری شده و با توسعه این مهم می توانیم خدمات اثر بخشی به گروه های هدف ارائه کنیم.

روانبخش خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ مهارت آموزی یکی از ارکان مهم در جوامع صنعتی است و بهره گیری از نیروی انسانی ماهر و متخصص در صنایع اثر بخشی فراوانی در رونق تولید دارد.

وی با تاکید بر خلق مدل های جدید مهارت آموزی در جامعه، بیان کرد: خلاقیت، نوآوری و استفاده از فناوری های نوین در بالا بردن سطح علمی و عملیاتی کارجویان موثر و مفید بوده و تسهیل گری، اصلاح و بهبود فرآیند های مهارتی موجب شکوفایی صنایع و صنوف در عرصه مهارت آموزی می شود.

روان بخش اذعان داشت: با توجه به رشد سریع و پیشرفت دانش و تکنولوژی در دنیا، استاندارد آموزش های مهارتی نیز باید همگام با این پیشرفت تغییر نماید و تدوین استانداردها با همیاری و هم افزایی بخش غیر دولتی محقق می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران تاکید کرد: یکی از الزامات رشد و توسعه اقتصادی، بهره گیری از آموزش های مهارتی برای تربیت سرمایه انسانی متخصص است از این رو آموزش های فنی و حرفه ای با تلفیقی از علم، فن و هنر نقش بسیار مهمی در تامین نیروی انسانی کارآمد ایفا می کند.

بنابراین گزارش، ابوالقاسم آقا حسین شیرازی، رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان فروشندگان پوشاک تهران با تاکید بر جایگاه و اهمیت مهارت آموزی خواستار توسعه تعاملات دو جانبه در راستای بهره گیری از آموزش های مهارتی با استفاده از ظرفیت طرفین شد.

شایان ذکر است این نشست با حضور مهدی فهیمی، رئیس دفتر حراست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، علیرضا احمدیان، مدیرعامل انجمن حمایت از صنایع پوشاک، نساجی و چرم ایران، امید شیرازی، عضو انجمن حمایت از صنایع پوشاک، نساجی و چرم ایران، حمیدرضا یوسفی فر دبیر کارگروه تخصصی عفاف و حجاب اتحادیه پوشاک و مدیرعامل چرم پارس، محمود رفیعی فرمانده بسیج صنف پوشاک ایران و منوچهر فریدونی مشاور ارشد اتحادیه پوشاک برگزار شد.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

امیرحسین عصاریان

  • ×

    با ما در ارتباط باشید