» اجتماعی » نوای یا علی موسی الرضا(ع) در دادگستری شهرستان اسلامشهر طنین انداز شد
اجتماعی - کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران - مناسبت ها

نوای یا علی موسی الرضا(ع) در دادگستری شهرستان اسلامشهر طنین انداز شد

۵ خرداد ۰۲ 1۰66

 

بازدید از دادگستری شهرستان اسلامشهر توسط خادمیاران کانون خدمت رضوی و با حضور معاون دادستان شهرستان انجام شد.

به گزارش آسمانی نیوز ، بازدید و حضور خادمیاران رضوی شهرستان اسلامشهر در مراسم زیارت عاشورای دادگستری شهرستان صورت گرفت .

در ابتدای مراسم صلوات خاصه حضرت رضا علیه السلام و حضور پرچم متبرک رضوی به طور عمومی اجرا شد.

ولی اله اصغری رابط کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر بیان کرد ضمن تشکر و تبریک دهه کرامت به دادستان و خدمتگزاران دادگستری افزود: دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها تا میلاد برادر بزرگوارشان ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام در ایران اسلامی و سرتاسر ممالک اسلامی شیعه نشین آغاز می شود.

یکی از دهه هایی است که فکر میکنیم هیچ کسی در مورد برگزاری و معنویت این دهه شک و شبهه‌ای نداشته باشد برای اینکه از هیچ گروه و جناح خاصی اختصاص ندارد و با قلبهای ملت ایران،خواهر و برادر ارتباط مستقیم دارد.

وی در ادامه گفت:انشالله از فیوضات این دهه و عنایات آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام و خواهر کریمه اش همه‌ی ‌ما و خانواده‌هایمان و ملت شریف ایران اسلامی بهره مند شویم .

در این میان رابط کانون خدمت رضوی شهرستان در مورد فعالیت کانون از سال ۱۳۹۶ تا به اکنون را برای بزرگواران حاضر در جلسه بیان کرد.

گفتنی‌است که ۸ قواره پارچه چادری به نیت امام هشتم آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام به هشت نفر از کارکنان دادگستری اسلامشهر از طرف کانون خدمت رضوی به این بزرگواران اهدا شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

محمد ملکی ثانی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید