نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی آسمانی نیوز

واقعه غدیر بازخوانی شد

نمایش پیام غدیر توسط خادمیاران کانون زیارت خدمت رضوی منطقه ۵ تهران و گروه نمایش دختران فاطمی در دوسانس به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم و همزمان با سالروز ولادت امام هادی (ع) به روی صحنه رفت.
به گزارش آسمانی نیوز ، محمد امین قاضی مسئول کانون زیارت خدمت رضوی منطقه ۵ تهران ضمن تبریک دهه ولایت و عید سعید غدیر خم از اجرای نمایش پیام غدیر خبر داد و گفت: بازسازی غدیر یک کار معرفتی است و صرفا نمایش شادی و برگزاری جشن نیست، ما باید غدیر را به مردم و جهان بشناسانیم و پیام رسان رسول خدا (ص) در غدیر باشیم.
وی عنوان کرد:نمایش پیام غدیر با هدف بازخوانی واقعه غدیر طبق روایات تاریخی اشاره شده در کتاب اسرارغدیر تالیف محمد باقر انصاری در دوسانس ۱۰الی ۱۲ درحسینیه شهید آتوت و ۱۷الی ۱۹ در مسجد ثارالله(ع) همزمان با سالروز میلاد خجسته امام هادی (ع)و ایام دهه ولایت و امامت توسط گروه دختران فاطمی ویژه بانوان به روی صحنه رفت .
محمد امین قاضی خاطر نشان کرد: در نمایش متن خطبه غدیر و بیعت حجاج با پیامبر و امیرالمومنین اجرا و همزمان با تکرار حاظران بیعت با امیرالمومنین(ع) تجدید می شود و فضای معنوی خاصی ایجاد می شود .
وی گفت: پخش آیات نازل شده و نحوه بیعت زنان با حضرت علی (ع) در حجه الوداع، اجرای مسابقه ویژه بزرگسالان و کودکان و قرائت دعای فرج به نیت بیعت باامام زمان(عج) در آخر نمایش از جلوه های ویژه این نمایش بود.

خروج از نسخه موبایل