» اجتماعی » وزیر شهرسازی: ثبت نام مجدد طرح اقدام ملی مسکن دوم اسفند ماه آغاز می‌شود
اجتماعی - استان ها - اقتصادی - تهران - جوانان - خانه و خانواده - دولت - راه و شهرسازی - سیاسی

وزیر شهرسازی: ثبت نام مجدد طرح اقدام ملی مسکن دوم اسفند ماه آغاز می‌شود

۱۶ بهمن ۹۸ 1۰64

وزیر شهرسازی: ثبت نام مجدد طرح اقدام ملی مسکن دوم اسفند ماه آغاز می‌شود

به نقل از ایرنا- وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سهمیه تعیین شده طرح اقدام ملی در سطح کشور ۴۰۰ هزار نفر است اعلام کرد: ثبت نام مجدد این طرح دوم اسفند ماه امسال آغاز می شود.

به گزارش ایرنا، محمد اسلامی روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح ۱۰ هزار و ۷۹ واحد مسکن مهر پردیس در جمع خبرنگاران با اشاره به ریزش ۴۲ درصد از ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملی اظهار داشت: بر اساس پالایش انجام شده در حال حاضر تنها ۱۲۳ هزار نفر واجد شرایط هستند و کار تشکیل پرونده آنها شروع شده است.

وی ادامه داد: طرح اقدام ملی با هدف تامین مسکن برای متقاضیان واجد شرایط اجرایی شده است و کسانی که امتیاز اقدام ملی را بفروشند و در سوداگری بیفتند خود را  از این امتیاز محروم کردند.

شهر جدید پردیس با بیشترین سرمایه گذاری و ساخت و ساز پایتخت مسکن مهر کشور است

اسلامی اظهار داشت: در شهر جدید پردیس از مجموع ۸۲ هزار واحد ، ۳۵ هزار واحد باقی مانده که  بر اساس زمان بندی اعلام شده به مالکان تحویل داده می شود.

وی با تاکید بر تحویل واحدهای تکمیل شده به متقاضیان مسکن مهر، خاطر نشان کرد: واحدها باید کامل باشد و پیمانکاران واحدهای ناقص را به مردم تحویل ندهند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سرمایه گذاری قابل ملاحظه‌ای در این منطقه انجام شده، اظهار داشت: ساخت دیوارهای حائل و معابر، پروژه بزرگ آبرسانی به فاز ۱۱ پردیس با استفاده از ۳ منبع آب ۲۴هزار مترمکعبی و احداث خط انتقال آب  ۸.۴ دهم کیلومتری سرمایه گذاری های سنگینی است که توسط شرکت عمران شهر جدید پردیس اجرایی شده است.

اسلامی گفت: شرکت عمران در ساخت پروژه ملی مسکن مهر پردیس تاسیسات زیر بنایی را به طور مستقل انجام داده و به منظور تسریع بخشی به کار منتظر دستگاه‌های دیگر نمانده است.

وی با بیان اینکه هدف ما تنها خانه دارشدن مردم نیست، خاطر نشان کرد: احداث مدرسه، مسجد و بازارچه امکانات ضروری برای زندگی مردم است، مردم باید زندگی کنند و برای زندگی هم نیاز به امکانات جانبی دارند.

اسلامی گفت: تلاش می کنیم وعده ساخت ۹۰۰ هزار واحد را تا پایان سال ۹۹  با ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکن مهر و ۴۰۰ هزار واحد اقدام ملی محقق کنیم.

وی با اشاره به برگزاری جشن اختتامیه مسکن مهر در استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: جشن اختتامیه این استان همراه با شروع ساخت ۷۵۰۰ واحد مسکن ملی برگزار و عملیات اجرایی ساخت آن از امروز آغاز شد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: محل پروژه مسکن ملی را در نقاط شهری که دارای تاسیسات زیربنایی هستند انتخاب کردیم تا مردم در محل مناسب زندگی راحتی داشته باشند

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید