» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استان تهران » چایخانه حضرت رضا(ع) همچون نگینی در میدان صادقیه درخشید
کانون های خدمت رضوی استان تهران - مناسبت ها

چایخانه حضرت رضا(ع) همچون نگینی در میدان صادقیه درخشید

۷ خرداد ۰۲ 2۰74

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران به مناسبت دهه کرامت در دو روز متوالی در فلکه دوم صادقیه در چایخانه حضرت رضا(ع) میزبان اهالی و رهگذاران بودند.
به گزارش آستان نیوز از تهران، خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران با برپایی چایخانه حضرت رضا (ع) در فلکه دوم صادقیه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در دو روز متوالی میزبان اهالی و محبان اهل بیت( علیهم السلام) شدند.
چایخانه در ضلع شمال غربی میدان در نزدیکی ایستگاه تاکسی های محله ای و بوستان استقلال برپا شد ، یکی از مکان های پر تردد منطقه ، نواهای امام رضایی در حال پخش از چایخانه حضرتی : امام رضا(ع) دوست دارم صدات کنم تو هم منو صدا کنی …… هر رهگذری را تشویق به ایستادن می کند ، نزدیک که می شود با صدای گرم خادم روبرو می شود که با مهربانی می گوید بفرمایید.
راس ساعت عاشقی، هشت شب خادمیاران در بیرون از چایخانه با قرائت صلوات خاصه امام رضا علیه السلام با دستانی بر روی سینه بار دیگر بابت فرصت خدمت از خداوند و امام رئوف تشکر کردند.
وحید ابراهیم یزدی دبیر کانون خدمت رضوی منطقه ۵ ضمن تبریک ایام دهه کرامت از حضور خادمیاران و برگزاری جشن های این دهه خبر داد و گفت: خادمیاران در معیت پرچم متبرک در جشن های مسجد جامع امام سجاد(ع) بزرگراه اشرفی اصفهانی، مسجد الزهرا(س) در بلوار فردوس، مسجد جامع باغ فیض و مسجد حجت ابن الحسن العسکری (عج) شهرزیبا زیر سایه شمس الشموس حاضر شدند و میزهای خدمت را جهت خدمت رسانی به نمازگزاران و اهالی دایر کردند.
وی همچنین اظهار داشت: جشن های بزرگی به مناسبت سالگرد میلاد ثامن الحجج(ع) در مسجد الرضا(ع) بلوار تعاون روز هشتم و نهم خرداد در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) بلوار آیت الله کاشانی برگزار خواهد شد و کلیه خادمیاران همراه خانواده و اهالی منطقه در هیئت خدام الرضا(ع) دعوت هستند، همچنین میزهای خدمت کانون های مشاوره حقوقی ، بانوان وخانواده، سلامت،تعلیم تربیت،قرآنی،کارآفرینی و اشتغال، تبلیغی و میز مخصوص نقاشی کودکان و چایخانه حضرتی دایر ومیزبان مراجعین و اهالی منطقه خواهند بود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید