» اخبار جدید » در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند انجام شد؛
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند انجام شد؛

۶ اسفند ۰۰ 1۰43

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،

با حضور علیرضا جانه، دبیر کانون های خدمت رضوی استان تهران و نمایندگان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ها و بنیاد فجر استان تهران تفاهم نامه همکاری در راستای ایجاد حال و هوای امام رضایی و شادابی و دستگیری از دانش آموزان نیازمند به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم نامه نمایشگاه بهاره “فجر ثامن” جهت بهره مندی خانواده های دانش آموزان نیازمند با حفظ شان و کرامت انسانی خانواده ها در آستانه عید نوروز برگزار می شود.

این نمایشگاه با هدف تهیه و اهدای بسته‌های های پوشاک نو با نام امام رضا(ع) و هدایای متبرک رضوی در آستانه عید نوروز برای خانواده های کم برخوردار و دانش آموزان نیازمند به انتخاب خود آن ها به مدت ۱۰ الی ۱۵ روز با کمک خیرین، خادمیاران رضوی در چندین نقطه از مناطق ۲۲ گانه تهران و شهرستان های ورامین و شهریار برگزار می شود.

در این نمایشگاه بهترین برندهای پوشاک با کمک خیرین در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار می گیرد تا با بازدید از این نمایشگاه به انتخاب خود پوشاک مورد علاقه شان را با کارت هایی که شارژ شده و در اختیار سرپرست این خانوارها قرار داده می شود، خریداری کنند.

علیرضا جانه، دبیر کانون های خدمت رضوی استان تهران در این آیین با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری این نمایشگاه گفت: توسعه فضای خدمت و توانمندسازی خانواده های نیازمند از اهداف اصلی فعالیت های کانون های خدمت رضوی است.

وی افزود: در همین راستا جهت دستگیری از دانش آموزان نیازمند با همکاری و مشارکت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان و بنیاد فجر گام های موثری برداشته می شود.

گفتنی است بنیاد فجر با کمک های دریافتی از بخش خصوصی و خیرین در سال گذشته ۸۰ هزار پک حمایتی برای دانش آموزان نیازمند اهدا کرده و پیش بینی می شود با کمک های بیش از پیش خیرین استان و کانون های خدمت رضوی استان در سال جاری این عدد به ۱۰۰ هزار برسد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید