» اخبار جدید » ارائه برنامه های پیشنهادی ۱۴۰۱ به شورای هماهنگی استان تهران
اخبار جدید - جدیدترین اخبار - کانون های خدمت رضوی استان تهران

ارائه برنامه های پیشنهادی ۱۴۰۱ به شورای هماهنگی استان تهران

۶ اسفند ۰۰ 2۰19

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،بیستمین جلسه شورای هماهنگی کانون های خدمت رضوی استان با حضور مسوول شورای هماهنگی، دبیر کانون های خدمت رضوی استان تهران و جمعی از اعضای ستادی و اعضای شورا برگزار شد.

در این نشست که به منظور ارائه برنامه های پیشنهادی کانون های خدمت رضوی مناطق و شهرستان های استان تهران در سال جدید تدارک دیده شده بود، علیرضا جانه دبیر کانون های خدمت رضوی استان، برنامه های پیشنهادی ۱۴۰۱ کانون ها را به خادم الرضا (ع) پرویز سروری مسوول شورای هماهنگی استان، تقدیم کرد تا پس از تصویب به صورت سراسری در استان تهران، در سال جدید ابلاغ، اجرایی و عملیاتی شوند.

شورای هماهنگی استان ها وظیفه هماهنگی، برنامه ریزی، ایجاد انسجام و هم افزایی خدمات رضوی در استان را برعهده دارد که دبیر کانون های خدمت رضوی استان نیز با همراهی دیگر اعضای انتخاب شده، با حضور در جلسات متعدد با ایجاد خط مشی مناسب، مسیر خدمت خادمیاران و کانون ها را تسهیل می بخشند.

لازم به توضیح است اقدامات دبیرخانه کانون های خدمت رضوی موجب تقویت شبکه خادمیاری، ایجاد فضای معنوی امام رضایی و ارائه خدمات بیشتر به جامعه هدف و رسیدگی و رفع مشکلات مخدومین می شود.

قابل ذکر است، دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان تهران با بهره مندی از ظرفیت و پتانسیل تعداد تقریبی بیش از ۱۸ هزار خادمیار فعال و نیمه فعال در مناطق و شهرستان ها، توانسته است با عنایت خاصه امام رضا علیه السلام و اجرایی نمودن برنامه های ابلاغی بنیاد کرامت رضوی آستان قدس، با توجه به ارزیابی های به عمل آمده، رتبه برتر در سال ۱۳۹۹ را کسب نماید.

همچنین اجرای طرح های سفره مهربانی در سه مرحله، راه اندازی سامانه تلفنی “صدای آستان” جهت رسیدگی به امور خادمیاران رضوی استان و طراحی و راه اندازی سایت اطلاع رسانی و خبری، خادم نیوز در سه فاز کاربردی گوشه ای از اقداماتی است که با تلاش خالصانه و پشتکار خادمیاران رضوی استان تهران جهت عرض ارادت به ساحت این امام همام در سالی که گذشت، انجام شده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید