» اخبار جدید » نشست خادمیاران رضوی برای هماهنگی خدمت رسانی بهتر در سال ۱۴۰۱
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

نشست خادمیاران رضوی برای هماهنگی خدمت رسانی بهتر در سال ۱۴۰۱

۲۰ فروردین ۰۱ 1۰13

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،نخستین نشست خادمیاران و یاوران رضوی کانون خدمت رضوی منطقه ۳ تهران در سال ۱۴۰۱ با حضور جانه، دبیر کانون های خدمت رضوی استان تهران و سراج، مسئول کانون خدمت رضوی منطقه ۳ تهران، خادمیاران و یاوران رضوی در سالن مجموعه فرهنگی-ورزشی قلهک تهران برگزار شد.

این نشست به منظور هماهنگی راهکارهای خدمت رسانی بهتر خادمیاران به محرومان، بررسی وضعیت خادمیاری، رفع مشکلات آنها ، آموزش خادمیاران جهت انتخاب عرصه خدمتی و همچنین آشنایی و انتخاب کانون های عمومی و‌ تخصصی جهت فعالیت خادمیاران، برگزار شد.

در این نشست علیرضا جانه، دبیر کانون های خدمت رضوی استان تهران، منطقه ۳ را از مناطق مهم و برخوردار معرفی کرد که می تواند با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل بالقوه موجود، بیشترین خیر رسانی و کمک به محرومین منطقه ۳ و سایر مناطق استان تهران که بر اساس شاخصه های فقر شناسایی شده اند را داشته باشد.

سراج، مسئول کانون خدمت رضوی منطقه ۳ تهران، ضمن ارائه گزارش عملکرد سه ماهه حضورشان در منطقه ۳، افزود: با عنایت امام رئوف ع و فعالیت خالصانه خادمیاران، منطقه ۳ در میان سایر مناطق رتبه اول را در میزان فعالیت کانون های عمومی و تخصصی و خصوصا خیر رسانی به محرومین، کسب کرد.

در ادامه، گزارش تصویری از فعالیت های اخیر خادمیاران رضوی منطقه ۳ برای حضار پخش شد و تمام توضیحات مربوط به آموزش خادمیاران جهت انتخاب عرصه خدمتی و همچنین آشنایی و انتخاب کانون های عمومی و‌ تخصصی جهت فعالیت ایشان و رفع مشکلات آنها، ارائه شد.

گفتنی است، در ابتدای جلسه، همزمان با پخش صلوات خاصه امام رئوف، حاضرین برای ادای احترام در محضر امام رضا ع، ایستادند و صلوات خاصه را به صورت جمعی و با دل های آکنده از عشق به امام، یک صدا خواندند.

در پایان نشست با اجرای گروه سرود آوای احسان درباره امام رئوف ع، فضای جلسه مملو از عشق و ارادت به امام رضا (ع) شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید