» اخبار جدید » میزبانی از روزداران در برج میلاد همزمان با چهارشنبه امام رضایی
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

میزبانی از روزداران در برج میلاد همزمان با چهارشنبه امام رضایی

۹ اردیبهشت ۰۱ 1۰18

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، همزمان با آخرین چهارشنبه امام رضایی ماه مهمانی خدا، خادمیاران دارالمونین تهران در معیت پرچم متبرک رضوی، ساعتی قبل از افطار در چایخانه امام رضا(ع) در برج میلاد حاضر شدند تا تدارکات لازم را برای میزبانی از میهمانان امام رضا(ع) را به بهترین نحوه ممکن انجام دهند.

خادمیاران از ساعت ۱۸ با برپایی میزهای خدمت رضوی شامل مشاوره حقوقی، مشاوره های مددکاری نظیر مشاوره خانواده، کودک و نوجوان، بالینی و تحصیلی، قرآنی، اشتغال و کارآفرینی، هنر و محصولات فرهنگی، تبلیغی و پاسخ به سوالات شرعی، درمان و سلامت به بازدیدکنندگان ارائه خدمت کردند.

علاوه بر این ها در غرفه مهدالرضا، خادمیاران میزبان کودکان بودند و با اجرای مسابقات متنوع میزبانی کودکان بودند هدایایی نظیر کتاب، بادکنک و شکلات را تقدیم کودکان حاضر در مراسم کردند.

همچنین همزمان با نوای ملکوتی اذان مغرب پذیرایی از روزه داران و بازدیدکنندگان با توزیع بسته های افطاری ساده، چایی و انواع دمنوش شامل به لیمو، آویشن، نعنا و دارچین آغاز شد.

برپایی نماز جماعت به امامت حجت الاسلام حیدری و اجرای سرود های امام رضایی توسط گروه همخوانی احرار و نوجوانان رضوی گروه فرزندان حاج قاسم، عرض ارادات خدمت امام رئوف از راه دور و پخش نواهای امام رضایی از دیگر برنامه های فرهنگی اجرا شده در این روز بود.

در این برنامه ۶۰ خادمیار و یاوررضوی منطقه ۱۴ از ساعت ۱۸ تا ۲۳ در چایخانه امام رئوف(ع) و میزهای خدمت در برج میلاد خدمت رسانی کردند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید