» اخبار جدید » شناسایی و اعزام زائرین محروم به شهرهای زیارتی
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

شناسایی و اعزام زائرین محروم به شهرهای زیارتی

۱۰ اردیبهشت ۰۱ 1۰8

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،رضا شاهنجرانی؛ مسئول کانون زیارت خدمت رضوی منطقه ۱۴ گفت: زائرین محروم اغلب توسط خادمیاران شناسایی می‌شوند. شرط اعزام زائرین در درجه اول، محرومیت، عدم تشرف به مدت ۱۰ سال یا بیشتر است. سپس پس از معرفی خادمیاران کانون، با ایشان تماس گرفته و به صورت تلفنی و با حفظ کرامت، صحت سنجی می شود.

وی در ادامه گفت: از طریق کانون‌های دیگر، خصوصا کانون عمومی نیز محرومین معرفی شده به مشهد اعزام می شوند. در سفر اخیر نیز یکی از خادمیاران فعال و مجرب کانون عمومی، به عنوان مدیر کاروان اعزام شد.

شاهنجرانی افزود: یک واحد مسکونی مجهز توسط خادمیار کانون زیارت، به صورت رایگان در اختیار کلیه خادمیاران منطقه با اولویت اسکان زائرین اولی قرار گرفته و همچنین جهت افزودن محل اسکان (چه در مشهد و چه در سایر شهرهای زیارتی) در حال تحقیق و بررسی هستیم.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری یک اعزام به قم و جمکران، یک اعزام به مشهد اردهال و چند اعزام کاروانی در تهران از جمله: امامزاده صالح، حضرت عبدالعظیم، باغ فیض، بهشت زهرا و … انجام شده است.

شاهنجرانی در پایان گفت: در ایام شهادت حضرت رقیه‌(س)، دهه آخر صفر و همچنین ایام فاطمیه، ایستگاه فرهنگی صلواتی برپا شده و علاوه بر این، خادمیاران کانون زیارت در موکب سلطان خراسان در این ایام، حضور پرشور و حداکثری داشتند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید