» اخبار جدید » ویژه برنامه‌های دهه کرامت با شور و نشاط خانوادگی در شهرقدس آغاز شد
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

ویژه برنامه‌های دهه کرامت با شور و نشاط خانوادگی در شهرقدس آغاز شد

۱۱ خرداد ۰۱ 1۰13

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، همزمان با روز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) آیین افتتاح دهه کرامت و‌ برپایی جشن‌های ویژه رضوی به همت ستاد گرامیداشت دهه کرامت شهرقدس با برگزاری جشنواره خانوادگی بادبادک‌ها با حضور پر نشاط کودکان، نوجوانان و جوانان در استادیوم شهدا برگزار شد.

در این ویژه برنامه ذوق و هیجان والدین در کنار اشتیاق فرزندان فضایی جذاب و مفرح ایجاد کرده بود و با کمک و اتحاد سعی بر پرواز بادبادک‌های خود می‌کردند و هنرهای دستی خود را هدیه می‌دادند.

ادامه برنامه با اجراهای گروه سرود دختران همراه بود و بار دیگر دهه نودی‌ها و هشتادی‌ها همراه با بزرگترها با همخوانی سرود حماسی سلام فرمانده میثاقی دوباره با حضرت ولیعصر(عج) بستند و ارادت خود را با ساحت مقدس حضرت نشان دادند.

بخش ویژه مراسم اجرای هنرمندانه و خالصانه خادمیاران رضوی شهرقدس بود که در پایان جشنواره، پس از پخش صلوات خاصه در معیت پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) حضور یافته و فضای با نشاط معنوی ایجاد کردند.

پایان این جشنواره، آغازی دوباره از دلدادگی مردم ولایی، عاشقان و دلدادگان امام مهربانی‌ها بود و ضمن زیارت پرچم متبرک، با چشم‌هایی آغشته از دلتنگی و شوق زیارت از خادمیاران حضرت التماس دعای ویژه داشتند.

همچنین با کمک کانون‌ خدمت رضوی بانوان و خانواده، مراسم چهارشنبه‌های امام رضایی با برگزاری جشن ویژه دختران، سخنرانی خادمیاران رضوی و اجرای سرود و اهدای بسته‌های تبرکی، در معیت پرچم متبرک رضوی برگزار شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید