» اخبار جدید » اشک شوق پدر شهید دمیرچیلو با دیدن پرچم حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام جاری شد
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

اشک شوق پدر شهید دمیرچیلو با دیدن پرچم حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام جاری شد

۳۰ خرداد ۰۱ 1۰63

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، ابراهیم سالخورده مسئول کانون عمومی خدمت رضوی منطقه ۹ در دیدار با خانواده شهید مرتضی دمیرچیلو اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت خادمیاران رضوی با بجا آوردن سنت حسنه دیدار با خانواده معظم شهدا و تجلیل از مقام شهدا با حضور در منزل شهید دمیرچیلو از مقام شامخ شهید تجلیل کردند.

در ادامه این برنامه سرگرد قدیری فرمانده ناحیه حمزه سید الشهدا با بیان کلامی از شهید مطهری درباره مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

همچنین پدر شهید چند کلامی از خصوصیات شهید و از علاقه شهید و برادرانش که از جانبازان جنگ تحمیلی هستند به حضور در جبهه حق علیه باطل و شهادت ایراد نمود.

شهید دمیرچیلو در محله هاشمی در سال ۱۳۴۸ دیده به جهان گشود و از مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) به منطقه شلمچه اعزام و در تاریخ ۱۳۶۵/۱۰/۲۹ در عملیات کربلای ۵ با سمت پیک گردان بر اثر اصابت ترکش به فیض شهادت نائل شد.

خادمیاران رضوی در این دیدار با خواندن صلوات خاصه امام رضا علیه‌السلام و مدح آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام حال و هوای امام رضایی ایجاد کرده و در پایان متبرکات رضوی را به پدر و مادر شهید تقدیم کردند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید