» اخبار جدید » پرچم حرم مطهر رضوی مهمان خانه مادران شهیدان شاه آبادی شد
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

پرچم حرم مطهر رضوی مهمان خانه مادران شهیدان شاه آبادی شد

۱ تیر ۰۱ 2۰118

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،مادران شهیدان امیر و علی شاه آبادی در دیداری که توسط خادمیاران رضوی منطقه ۹ تهران انجام شد، اظهار کرد: آرزو داشتم میلاد آقا امام رضا علیه‌السلام به مشهد مشرف شوم که متأسفانه بیماری اجازه نداد، ولی بدون اینکه بنده خبر داشته باشم خادمیاران رضوی با پرچم حرم مطهر رضوی وارد منزل شدند و آرزویم برآورده شد.

وی افزود: شهید امیر شاه آبادی فرزند بزرگ خانواده در تاریخ ۱۳۴۴ بدنیا آمد و قبل از بدنیا آمدن شهید در خواب دیدم که حضرت ابوالفضل علیه السلام نام ایشان را بمن گفتند.

مادر شهید ادامه داد: تا قبل از جنگ تحمیلی همیشه شرمنده بودم که هیچ یک از اعضای خانواده در پیروزی انقلاب به شهادت نرسیدند تا اینکه در سال ۶۱ امیر در منطقه سومار در عملیات حضرت مسلم بن عقیل علیه السلام به شهادت رسیده و من را رو سفید کرد.

وی گفت: شهید علی شاه آبادی متولد ۱۳۴۶ سال ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه شهید شد و پس از ۱۲ سال پیکرش بازگشت، خود شهید به من می گفت:« مادر من خودم رفتم خودم هم میام نگران نباش و در تشییع جنازه من گریه و ناراحتی نکن».

مادر شهید در ادامه گفت: بدانید ما خانواده شهدا با افتخار فرزندانمان را به جبهه فرستادیم و ما را رو سفید کردند و این را بدانید که خون گرم شهدا پایمال نخواهد شد.

در این مراسم خادمان صلوات خاصه امام رضا علیه‌السلام را قرائت کردند و ادامه آن همراه با روضه حضرت سیدالشهدا علیه السلام شد و در پایان متبرکات رضوی تقدیم مادر شهید شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید