» اخبار جدید » خدمت رسانی خادمیاران رضوی منطقه ۳ در مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر تهران
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

خدمت رسانی خادمیاران رضوی منطقه ۳ در مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر تهران

۲۹ تیر ۰۱ 1۰35

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، با عنایت امام رئوف و با تلاش خادمیاران رضوی منطقه ۳ تهران، موکب خدمت رضوی مصادف با عید غدیر خم، از ساعت ۱۷ الی ۱۲ شب در خیابان ولی عصر ( عج) مقابل پارک ملت برپا شد تا از محبان امیر المومنین(ع) پذیرایی شود.

با ابتکار خادمیاران راس ساعت ۲۰ حاضران شاهد پخش طنین صلوات خاصه امام رضا (ع) بودند که حال و هوایی امام رضایی (ع) به جمعیت شرکت کننده در اطراف این موکب داد و دلدادگان امام مهربانی با عشق و شور هر چه بیشتر با تیمن و تبرک جستن از پرچم متبرک آستان قدس رضوی،از راه دور دلهایشان را روانه حرم امام هشتم می کردند.

در این مهمانی که با حضور جانه دبیر کانون های خدمت رضوی در جمع خادمیاران همراه بود، خادمیاران رضوی با شربت،میوه اعم از هلو، هندوانه، خیار از میهمانان پذیرایی کردند و بیش از هزار پرس غذای نذری بین میهمانان توزیع شد.

توزیع هدایا از جمله اسباب بازی، گل سر برای گروه سنی کودکان و کتاب در رده های سنی نوجوان و بزرگسال همراه با اهدای گلدان های گل طبیعی از دیگر خدمات ارائه شده توسط خادمیاران رضوی در این موکب به شمار می رود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

جانشین مدیر مسول . دبیر سرویس اصناف کشور علی ضرتاش ور

  • ×

    با ما در ارتباط باشید