» اخبار جدید » خدمت رسانی خادمیاران رضوی به محرومان ادامه دارد
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

خدمت رسانی خادمیاران رضوی به محرومان ادامه دارد

۷ مرداد ۰۱ 1۰87

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،علیرضا جانه؛دبیر کانون های خدمت رضوی استان تهران با حضور در غرفه کانون خبر و فضای مجازی از نمایشگاه ایران رواق خدمت، ضمن مروری بر ۹۰ میلیون خدمت رضوی انجام شده در سراسر کشور، دیدن کرد.

جانه در این بازدید با بیان اینکه در کانون های خدمت رضوی ما شاهد فعالیت ۱۹ کانون تخصصی و یک کانون عمومی هستیم،که در کانونهای عمومی خادمیاران رضوی با محوریت مسجد محله یا روستا و… خدمات خود را به محرومان و مستضعفان ارائه می کنند.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان تهران در ادامه افزود:در کانون های تخصصی با محوریت موضوعات خاص افراد متخصص سازماندهی و خدمات خود را برای ترویج فرهنگ و معارف رضوی به جامعه و مردم ارائه می کنند، یکی از این کانون های فعال، کانون خبر و فضای مجازی است که فعالان فضای مجازی و اصحاب رسانه در این کانون با پشتیبانی از فعالیت های سایر کانون ها در بخش اطلاع رسانی و تولید محتوا زمینه انعکاس فعالیت های خادمیاران رضوی در خدمت رسانی به محرومان و ترویج فرهنگ و معارف رضوی را بیش از پیش فراهم نموده اند.

جانه با تاکید بر لزوم خدمت رسانی به محرومان به عنوان کار ویژه کانون های خدمت رضوی گفت: با عنایات امام رضا(ع) و همت خادمیاران رضوی خدمت رسانی به محرومان ادامه دارد و خادمیاران رضوی جهاد خدمت را ادامه خواهند داد.

غرفه کانون خبر و فضای مجازی توسط خادمان رسانه ای استان تهران در نمایشگاه مروری بر دستاوردهای کانون های خادمیاری سراسر کشور با عنوان ایران رواق خدمت به عنوان یکی از غرفه های برتر کانون خدمت رضوی استان تهران برپا شده بود. در این غرفه اقدامات و فعالیت های رسانه ای کانون های خبر و فضای مجازی مناطق و شهرستانهای استان تهران و روابط عمومی دبیرخانه استان برای بازدیدکنندگان و مسئولان آستان قدس رضوی تشریح و تبیین می گردید.

همچنین خادمان رسانه ای استان با خلاقیت و ابتکار عملی مناسب، جهت ایجاد حال و هوای امام رضایی و در ارتباطی دوسویه، اقدام به نمایش درآوردن صحنه های ناب و زیارتی از حرم و روضه منوره با استفاده از دوربین سه بعدی نمودند، که مورد تقدیر و تفقد مسئولان برگزاری نمایشگاه قرار گرفت.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید